در راستای تحقق شعار سال؛

نمایشگاه معرفی محصولات ایرانی در آستارا برگزار شود

عصر نمایشگاه- آستارا- فرماندار آستارا برگزاری همایش ها و نمایشگاه های معرفی محصولات داخلی شهرستان و گیلان را در راستای تحقق شعار سال و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از کالای ایرانی لازم و موثر برشمرد.

نمایشگاه معرفی محصولات ایرانی در آستارا برگزار شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، یونس رنجکش بعدازظهر چهارشنبه در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی باید تلاش کنیم در ابتدا از کالا و خدمات تولیدی شهرستان برای مصارف حمایت شود.

    وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی که متولی صدور مجوز برای فعالیت های مختلف کسب و کار هستند، فهرستی از خدمات و کالاهای تولیدی شهرستان را به فرمانداری ارائه دهند تا با شناسایی محصولات، آنها را به دستگاه‌های اجرایی برای مصرف و بهره‌مندی از خدمات معرفی کنیم.

    وی افزود: این اقدام می‌تواند نقش خوبی در حمایت از کالا و خدمات ایرانی و تولیدی شهرستان مرزی آستارا داشته باشد.

    فرماندار آستارا با اشاره به اینکه نامگذاری امسال و بکار بردن کلمه حمایت بار معنایی گسترده ای دارد و خرید از کالای ایرانی تنها یک بخش از حمایت‌ها است، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به حمایت از کارآفرینان پرداخته و از محصولات تولید داخلی مصرف کنند.

    رنجکش با تأکید براینکه فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است، یادآورشد: باید تلاش کنیم تا با فرهنگ‌سازی های درست رویکردهای اجتماعی را نسبت به استفاده و حمایت از کالای ایرانی تغییر دهیم.

    فرماندار آستارا برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه های مختلف برای معرفی محصولات و خدمات تولیدی در شهرستان و استان را موثر دانست و گفت: در شهرستان آستارا ظرفیت های لازم برای برپایی این‌گونه برنامه‌ها وجود دارد.

    وی با تاکید بر رفع موانع تولید در آستارا از دستگاه‌های اجرایی خواست تا موانع سرمایه گذاری در شهرستان را در زمان یک هفته شناسایی و به فرمانداری آستارا ارسال کنند تا برنامه‌ ریزی‌ها برای بررسی مشکلات انجام شود.

    رنجکش با بیان اینکه همه مدیران موظف به حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان هستند، اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف با توجه به ظرفیت هایی که در آستارا وجود دارد، راه برون رفت از مشکلات اشتغالزایی و تولید است.

    وی با اشاره به اینکه با توجه به ابلاغیه استانداری گیلان در خصوص کوتاه شدن شرایط دریافت تسهیلات بانکی، تصریح کرد: از این پس کلیه درخواست های سرمایه گذاری بر اساس اولویت های تعریف شده تا سقف 250 میلیون تومان در کارگروه شهرستانی تصویب و به بانک های عامل ارسال می شود.

    رنجکش خواستار حضور کارآفرینان آستارا برای ایجاد فرصت‌های کسب و کار کوچک و بزرگ در سطح شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود شد و افزود : از نگاه فرمانداری هیچ مشکلی بر سر راه سرمایه گذاری وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت