«کاروان آفتاب» به حرکت در می‌آید

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه کاروان آفتاب از برنامه های چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در دهه کرامت در مشهد برگزار می شود.

«کاروان آفتاب» به حرکت در می‌آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قدس آنلاین، سید سعید سرابی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای 13ساله و آثار فرهنگی و هنری این جشنواره در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که برگزاری آن از مشهد آغاز شده است باید بستری فراهم شود که جلوه ای از تبلور فرهنگ رضوی در آثار این جشنواره در معرض دید مردم قرار گیرد.
    سرابی بیان داشت: جلسات اولیه این نمایشگاه برگزار شده است و در حال برنامه ریزی باشکوه این نمایشگاه در مشهد هستیم و با توجه به اینکه این نمایشگاه در تابستان برگزار می‌شود و زائران زیادی در مشهد حضور دارند، پیش بینی می‌شود استقبال خوبی از این نمایشگاه بشود.
    سید سعید سرابی در جلسه شورای معاونان این اداره کل با مدیرکل حج و زیارت و نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به برگزاری روزهای ملی عطار و خیام در نیشابور بیان داشت: در برگزاری روزهای ملی عطار و خیام نیز مجموعه برنامه هایی تعریف می شود که همه دستگاه‌ها مشارکت و فعالیت دارند اگر مشارکت همه دستگاه‌ها در برگزاری این روزها نباشد، با این اعتبارات کم این اتفاقات خوب رقم نخواهد خورد. در این جلسه حجت‌الاسلام حامد ملکوتی‌تبار؛ رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری در این استان مفاخر را از سرمایه های ایران دانست و بیان داشت: اگر ما برای بزرگداشت و معرفی این مفاخر اقدام نکنیم، دیگران اقدام خواهند کرد . حجت‌الاسلام ملکوتی‌تبار، فردوسی را یکی از افتخارات خراسان و کشور دانست و گفت: زبان فارسی و فردوسی فصل مشترک ما با دنیاست ، روز ملی بزرگداشت فردوسی یک ظرفیت بزرگ و بی‌نظیر است که باید از این ظرفیت برای نشر و گسترش زبان فارسی و معرفی این فرهنگ غنی به دنیا استفاده کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت