آغاز برنامه‌های هفته صنایع دستی از اردیبهشت

عصر نمایشگاه- برنامه های هفته صنایع دستی امسال در دو بخش ترویجی و بازرگانی با برپایی نمایشگاه «آثار نشان ملی» فعالیت خود را آغاز می کند.

آغاز برنامه‌های هفته صنایع دستی از اردیبهشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برنامه های ترویجی امسال از ابتدای اردیبهشت و با افتتاح نمایشگاه آثار برتر داوری نشان ملی درمحل موزه ملی فرش آغاز خواهد شد.

    در این نمایشگاه که از 6 تا 21 اردیبهشت ادامه دارد، مجموعه ارزنده ای از آثار صنایع دستی که در سومین دوره داوری نشان ملی پذیرفته شده اند در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    همچنین با توجه به همزمانی هفته صنایع دستی (20 تا 26 خرداد) با ایام ماه مبارک رمضان، نمایشگاه سالانه صنایع دستی امسال از 5 تا 10خرداد در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

    در این نمایشگاه تخصصی آثار صنایع دستی در رشته های مختلف و از استان های مختلف کشور در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار می گیرد، در این میان نیز غرفه ای به آثاری که موفق به دریافت نشان ملی صنایع دستی در سال 94 شده اند اختصاص می یابد که با توجه به ماهیت ترویجی آن، در آستانه برگزاری نمایشگاه سالانه هفته صنایع دستی، می تواند زمینه مناسبی را برای معرفی قابلیت ها و توانایی های فرهنگی و اقتصادی هنرمندان و فعالان این حوزه فراهم آورد.

    نمایشگاه هفته صنایع دستی امسال به مدت 6 روز و با ساعات بازدید طولانی تر در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار خواهد شد.

    اعضای شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه که برای حضور در اجلاس تبریز به ایران می آیند نیز از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

    در نمایشگاه هفته صنایع دستی در ایام مختلف از طرح ها و نوآوری های صورت گرفته در این حوزه رونمایی می شود و حاصل تلاش های فعالان این عرصه از نزدیک در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت