با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی؛

نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی طلاب غیر ایرانی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردها، توانمنمدی ها و فعالیت‌های گروه های تبلیغی غیر ایرانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، رییس جامعةالمصطفی العالمیه افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی طلاب غیر ایرانی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از رسا، نمایشگاه دستاوردها، توانمندی ها و فعالیت های گروه های تبلیغی غیر ایرانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، رییس جامعه المصطفی العالمیه به همت مدیریت اتباطات و بین الملل مجتمع عالی فقه افتتاح شد.

     

    حجت الاسلام والسملمین اعرافی با قدردانی از تشکیل این نمایشگاه به بیان نیازهای تبلیغی پرداخت و گفت: متأسفانه نظرسنجی یا نیازسنجی تبلیغی در ایران و خارج از ایران دارای مشکلات فراوانی است؛ نیازسنجی در دو سطح فردی و شاخصه های علمی صورت می‌گیرد، بنابراین باید کارگاه های علمی نیاز سنجی ایجاد شوند.

     

    وی عدم نظارت بر حرکات تبلیغی را آسیب دانست و بیان داشت: نهادها و دستگاه های نظارتی، بر گروه های تبلیغی نظارتی ندارند درحالی که باید بررسی شود این حرکت تبلیغی به چه میزان موفق بوده و برای چنین کاری نیز به سیستم ارزیابی و کنترل نیاز است.

     

    امام جمعه قم خاطرنشان کرد: تبلیغ در حوزه‌های علمیه دارای ریشه و سابقه فراوانی است اما در گزارش های  تبلیغی ضعف وجود دارد؛ ما در شیوه های  تبلیغی سنتی دارای سبک هستیم اما این سبک باید علمی شود و برای چنین کاری به گزارش تبلیغی نیاز است؛ در علوم ارتباطات جدید نیز نظریه ها با جمع آوری گزارشات ایجاد شده اند.

     

    وی در پایان خطاب به گروه های تبلیغی غیر ایرانی گفت: گروه های تبلیغی غیر ایرانی با یکدیگر ارتباط مستقیم داشته باشند و تلاش کنند در رسانه ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش ورود پیدا کرده و با اهل سنت نیز تعامل داشته باشند؛ عربستان سعودی تلاش می کند که تمام اهل سنت را وهابی کند و تنها راه مقابله با آن اخلاق، صبر و ارتباط با اهل سنت است.

    حجت الاسلام والمسلمین اعرافی ادامه داد: قدرت داشتن شیعیان برای دفاع از خود مربوط به جنگ سخت است که در جایگاه خود دارای اهمیت است؛ رابطه دوستانه با اهل سنت راهبرد انقلاب اسلامی است که از مکتب اهل بیت گرفته شده است

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت