وزیر فرهنگ ایالت ایکاترینبورگ روسیه:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نهاونددر روسیه

عصر نمایشگاه- وزیر فرهنگ ایالت ایکاترینبورگ روسیه بابیان اینکه فرهنگ اقتصاد را می‌سازد، گفت: آماده برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نهاوند در روسیه هستیم.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نهاونددر روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، پاور کرکف شامگاه سه‌شنبه در جلسه‌ای تشریفاتی در شهرستان نهاوند ضمن ابراز خرسندی از سفر به نهاوند، گفت: سرمایه گذاران روسیه در قالب هیئتی بزرگ در راستای ایجاد همکاری‌های مشترک به همدان سفرکرده‌ و بنده به‌عنوان وزیر فرهنگ ایالت ایکاترینبورگ استان سوردولفسک روسیه افتخار حضور در نهاوند رادارم.

    وی بابیان اینکه ایران ازجمله مناطق توریستی جذاب برای کشور روسیه است، گفت: پس‌ازآن که دکتر مهدی سنایی به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه منصوب شد سطح گسترده‌ای از روابط با ایران در زمینه های مختلف آغاز شد.

    وی اظهار داشت: تا دوسال گذشته مردم روسیه هیچگونه شناخت و آشنایی با فرهنگ و آداب مردم ایران نداشتند ولی با حضور سفیر ایران در روسیه امروز در بحث فرهنگ سه برنامه مشترک با ایران برقرار که از جمله آن ها برپایی کنسرت موسیقی اصیل ایرانی بوده است.

    وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دوست خود میدانیم، گفت: مهم ترین چیزی که در نگاه اول از ایرانیان دیده ام مهمان نوازی آن هاست که به تمامی این خصلت ها و ویژه گی ها اضافه می شود.

    وی با اظهار به اینکه برای ارتباط هرچه بهتر مردم هر کشور تنها نباید با پایتخت‌های آن‌ها رابطه داشت، گفت: فرهنگ زیربنای اقتصاد کشورهاست و از طرف فرماندار سور دولفسک از شما برای افزایش سطح فعالیت‌های منطقه با نهاوند دعوت می‌کنم.

    کر کف به برپایی نمایشگاهی با حضور تمامی صاحبان صنعت روسیه خبر داد و گفت: در راستای تبادل تجربیات از تمامی صاحبان صنعت استان همدان و شهرستان نهاوند دعوت می‌کنم که در این نمایشگاه که در ماه‌های آینده برگزار می‌شود شرکت کنند.

    وی اظهار کرد: در قالب همین نمایشگاه آماده همکاری فرهنگی و صنایع‌دستی نهاوند نیز هستیم و آمادگی استقبال از تولیدات دستی نهاوند را اعلام می کنیم که می‌تواند مورد استقبال 23 کشوری که در آن نمایشگاه شرکت می‌کنند باشد.

    وی با اظهار به اینکه امنیت کنونی ایران در مقایسه با کشورهای همسایه بی‌بدیل است، گفت: این مهم می‌تواند مهم‌ترین مقاصد ما که توریستی است را به نحو احسن به اجرا درآورد.

    وی از معطوف شدن نظرات گردشگران روسیه به ایران خبر داد و گفت: مردم روسیه برای سفر به ایران استقبال بسیار زیادی از خود نشان می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت