برگزاری نخستین همایش اقتصادمقاومتی در صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- نخستین همایش اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان با هدف ارائه راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در حوزه مسکن، دوم اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش اقتصادمقاومتی در صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، این همایش دوم اردیبهشت ماه و همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    دستیابی به اقتصاد دانش بنیان، محوریت رشد بهره وری با تقویت عوامل تولید، افزایش تولید داخلی و کالاهای اساسی، مدیریت مصرف با اجرای سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف و صادرات کالا برخی از محورهای اصلی این همایش ملی است.

    در این همایش شرکت‌های ساختمانی که بهترین عملکرد مبتنی بر تحقق اهداف اقتصادمقاومتی را داشته باشند، پس از داوری و ارزیابی انتخاب و معرفی می شوند و به آنها لوح و نشان شرکت پیشرو در تحقق سیاست‌های اقتصادمقاومتی در صنعت ساختمان ایران اعطا خواهد شد.

    همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، شرکت تعاونی های ساختمانی، انبوه سازان و تولید کنندگان مصالح و صنایع ساختمانی در تهران گردهم آمدند و نوین ترین برنامه ها، تولیدات و خدمات حوزه صعنت ساختمان را به نمایش می گذارند

    دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از فردا تا 5 اردیبهشت ماه و با شعار صنعت ساختمان ایران پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با مشارکت بیش از 180 شرکت در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

    ‌در این نمایشگاه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها صنعت ساختمان از جمله طرح‌های مختلف سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها، طرح‌های نوین انبوه سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، محصولات نماهای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها، مصالح و سنگ‌های ساختمانی، تجهیزات برق و روشنایی، آسانسور و بالابرها و دیگر تجهیزات و خدمات این حوزه ارائه و به نمایش گذاشته می‌شود.

    دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از فردا تا 5 اردیبهشت ماه در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت