با حضور استاندار مرکزی

نمایشگاه همکاری‌های دولت، صنعت و دانشگاه‌های نسل سوم در توسعه ملی گشایش یافت

عصر نمایشگاه- طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی نمایشگاه همکاری‌های دولت، صنعت و دانشگاه‌های نسل سوم در توسعه ملی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر گشایش یافت.

نمایشگاه همکاری‌های دولت، صنعت و دانشگاه‌های نسل سوم در توسعه ملی گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، ظهر امروز و در مراسمی با حضور محمود زمانی ‌قمی استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی نمایشگاه همکاری‌های دولت، صنعت و دانشگاه‌های نسل سوم در توسعه ملی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر گشایش یافت.

    بر اساس این گزارش این نمایشگاه همزمان با برگزاری ششمین همایش همکاری‌های دولت، صنعت و دانشگاه‌های نسل سوم در توسعه ملی در دانشکده فنی و حرفه‌ای امیرکبیر اراک برپا شده و طی دست ساخته‌های جمعی از دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای اراک در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

    ششمین همایش همکاری‌های دولت، صنعت و دانشگاه‌های نسل سوم در توسعه ملی با هدف شناسایی دانشگاه‌های نسل سوم به صنعت و ارتقاء ارتباط صنعت با این دانشگاه‌ها به منظور کارآفرینی، تجاری سازی دانش و تولید ثروت برگزار شد.

    در این همایش مقالاتی با محوریت جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت در برنامه توسعه ششم دولت، شناسایی چالش‌ها و راه‌حل‌های پرورش دانشگاه کارآفرین و نوآوری‌های مشترک با صنعت، نقش نهادهای واسطه‌ای در ارتباط موثر دانشگاه و صنعت در راستای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان، زیرساخت‌های مورد نیاز برای استفاده بهینه از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها در صنایع و... ارائه شد.

    10 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد پنج مقاله کشوری به صورت سخنرانی در دو نوبت صبح و عصر ارائه شد.

    دانشگاه فنی و حرفه‌ای شامل 10 منطقه کشوری است که منطقه دو آن را استان‌های تهران، مرکزی، البرز و قم در قالب 16 دانشکده و آموزشکده در بر می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت