معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد

تاکید نمایشگاه مسکو بر استانداردهای آموزشی در منطقه

عصر نمایشگاه- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در حاشیه برپایی نمایشگاه آموزش در مسکو، بر تدوین استانداردهای جدید آموزشی در منطقه تاکید شد.

تاکید نمایشگاه مسکو بر استانداردهای آموزشی در منطقه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علی زرافشان با اشاره به جزئیات سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه به سومین نمایشگاه آموزشی مسکو، اظهار کرد: جهت‌گیری مسکو به این سو است که به سمت یک نمایشگاه بین‌المللی آموزشی پیش برود.

    وی افزود: برای نخستین‌ بار بود که ایران بنا به دعوت دولت روسیه در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و با فعالیت این نمایشگاه آشنا و ارزیابی در زمینه‌های مختلف را برای فعالیت بیشتر در این مجموعه داشت.

    زرافشان گفت:‌ از این فرصت استفاده شد و نمایندگان چند مدرسه که در حوزه هوشمند سازی فعالیت خوبی را داشتند، به همراه 24 شرکت فناوری آموزشی کشور در این نمایشگاه حضور یافتیم.

    معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: شرکت‌ها برای ارزیابی و امکان‌سنجی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و برای انجام کارهای مشترک، نیازهای دو طرف بررسی شد.

    وی گفت: مجموعاً حضور جمهوری اسلامی در این نمایشگاه به جهت آشنایی، امکان‌سنجی و همچنین آشنایی با ظرفیت‌های طرفین بود و برای سال آینده در زمان موعد و مقرر در نمایشگاه حضور پیدا خواهیم کرد و شرکت‌هایی مانند صنایع آموزشی نیز در این نمایشگاه فعالیت بیشتری خواهند داشت.

    زرافشان با بیان اینکه این نمایشگاه ظرفیت‌های مشترک و جدیدی را در آسیای غربی ایجاد خواهد کرد، با اشاره به سه دیدار مشترک با مقامات مسئول، گفت: دیدار با دستیار ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که هشت سال وزیر آموزش روسیه بوده است که در این جلسه پیشنهاد شد استانداردهای جدید آموزشی را در منطقه تدوین کنیم.

     وی گفت: دیدار وزیر آموزش روسیه و وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران انجام شد که راهکارهایی برای ارتباط و تعاملات بیشتر در نظر گرفتند.

    علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه طی روز های 24 تا 26 فروردین ماه سفری سه روزه برای شرکت در نمایشگاه بین المللی آموزش مسکو به روسیه داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت