با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی

عصر نمایشگاه- افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب سومین برنامه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی فردا در موزه ملی فرش ایران برگزار می شود.

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب سومین برنامه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، سیدعبدالمجید شریف زاده مدیر موزه ملی فرش ایران، مدیران ستادی و جمعی از فرهیختگان صبح فردا 6 اردیبهشت ماه در موزه ملی فرش ایران برگزار می شود.

    گفتنی است ،سال گذشته سومین دوره اعطای نشان ملی در 6 منطقه کشور برگزار شد که در این میان 1140 اثر موفق به دریافت نشان شدند که در راستای ایجاد زمینه های ترویجی با موافقت معاونت صنایع دستی کشور و تصویب شورای مدیران تصمیم بر آن شد تا نمایشگاهی از این آثار نیز به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی برگزار شود.

    همچنین این نمایشگاه با همکاری صمیمانه مدیریت موزه ملی فرش سیدعبدالمجید شریف زاده در موزه ملی فرش ایران که محل مناسب و مقارنی برای برگزاری این نمایشگاه است برگزار می شود.

    یادآور می شود، در این نمایشگاه تخصصی آثار صنایع دستی در تمامی زمینه های هنرهای دستی که موفق به دریافت نشان ملی شده اند به نمایش گذاشته می شوند که محتوایی ترویجی در حوزه صنایع دستی دارد.

    همچنین، پیش از اختتامیه این نمایشگاه در روز 20 اردیبهشت ماه مراسم تجلیل از برگزیدگان نشان ملی نیز برگزار می شود که در آن از 3 استان که نسبت عملکرد به سال گذشته خود به رشد جهشی قابل توجهی دست یافته اند تقدیر و تشکر می شود.

    شایان ذکر است ،علاقمندان می توانند از 6 تا 21 اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، تقاطع خیابان شهید فاطمی، موزه ملی فرش ایران از ساعت 9 تا 19 از این نمایشگاه دیدن کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت