تدابیر بانک شهر برای برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع بن‌کارتها

عصر نمایشگاه- مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از صدور ۱۴۷هزار بن کارت برای متقاضیان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

تدابیر بانک شهر برای برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع بن‌کارتها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، مهدی اکرمی در مورد اقدامات بانک شهر به عنوان بانک عامل در نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: 30دستگاه وب کیوسک در محدوده نمایشگاه کتاب مستقر است که به متقاضیانی که هنوز بن کارت‌های کتاب خود را دریافت نکردند خدمات ارائه کند.

    وی با بیان اینکه 20دستگاه خودپرداز در سالن، 5دستگاه خودپرداز سیار در محوطه بیرونی و 3شهرنت در محدوده نمایشگاه کتاب نصب شده است گفت: همچنین بنا به درخواست وزارت ارشاد 3150دستگاه کارت خوان میان غرفه داران توزیع شده است اما این آمادگی وجود دارد که تا سقف 4000 دستگاه خودپرداز میان غرفه داران توزیع شود.

    اکرمی در مورد صدور بن کارت‌های نمایشگاه کتاب نیز با بیان اینکه تاکنون 104هزار بن کارت فیزیکی صادر شده است گفت: حدود 70هزار بن کارت تحویل متقاضیان شده و مابقی بن‌ها نیز در طول مدت نمایشگاه کتاب به متقاضیانی که ثبت نام کردند تحویل داده می شود.

    وی افزود: تعداد 38هزار بن کارت نیز بنا به درخواست متقاضیان  نیز به روی کارت ملی هوشمند آنها واریز شده و حدود 5000 بن کارت نیز از طریق ان اف سی (NFC) قابل استفاده است.

    اکرمی با بیان اینکه  علیرغم مناسب نبودن زیرساخت های مصلی برنامه ریزیهای دقیقی برای عدم قطعی و ایجاد خلل در ارائه خدمات مالی صورت گرفته ادامه داد: از سه طریق فیبر نوری، کابل کشی معمولی و همچنین سیم کارت خدمات مالی ارائه می شود که در صورت قطع هر کدام، کار با خلل مواجه نشود و خودبخود کار با روش بعدی پیش رود و حتی اگر برق نمایشگاه نیز بنا به دلایلی قطع شود کارت خوانها با استفاده از باطری فعال خواهند بود.

    مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در ادامه با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب شرایط ویژه‌ای را برای افتتاح کنندگان حساب در نظر گرفتیم افزود: براین اساس واجدین شرایط اگر در غرفه بانک در نمایشگاه کتاب اقدام به افتتاح حساب تا سقف سپرده 500هزار تومان کنند به شرط ماندگاری سه ماهه می‌توانند  در قالب عقد مرابحه، از کارت  اعتباری 5میلیون تومانی بهره مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت