معاون اجرایی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران:

افزایش ۱۵ درصدی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- معاون اجرایی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه در دو روز نخست گفت: آمارها نشان می‌دهد که مراجعه مخاطبان در دومین روز نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۱۵ درصدی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا، یحیی دهقانی معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  عنوان کرد: هر روز جمعی از همگاران ما در ستاد اجرایی از مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه آمار جمع‌آوری می‌کنند که طبق آمار ارایه شده، در دو روز نخست نمایشگاه کتب با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو بودیم.

    وی افزود: نگاهی به آمار مقایسه‌ای نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که مراجعه بازدیدکنندگان در نخستین روز نمایشگاه نسبت به همین روز در نمایشگاه سی‌ام 35 تا 40 درصد رشد داشته است.

    دهقانی با اشاره به افزایش جمعیت بازدیدکنندگان در دومین روز نمایشگاه کتاب در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه نیز توضیح داد: در دومین روز نمایشگاه نیز نسبت به روز مشابه در نمایشگاه سال 96 شاهد رشد 12 تا 15 درصدی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بودیم.

    وی با بیان اینکه عصر روز گذشته (پنجشنبه 13 اردیبهشت) جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات برگزار شد، عنوان کرد: در این جلسه که با حضور مدیران بخش‌های مختلف نمایشگاه همراه بود، آیین‌نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید و ابلاغ شد.

    معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یادآور شد: عصر امروز و همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب (جمعه 14 اردیبهشت) کمیته رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب تهران جلسه خواهد داشت و موارد مطروحه از سوی بخش‌های مختلف بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

    سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت