کاهش ۱۰۰۰ مترمربعی متراژ غرفه‌های کودک در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- بیش از ۳۴۰ ناشر برای حضور در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بیست‌ونهم ثبت‌نام کردند و نهایتا به بیش از ۲۸۰ ناشر که شرایط شرکت در نمایشگاه را داشتند غرفه تعلق گرفت.

کاهش ۱۰۰۰ مترمربعی متراژ غرفه‌های کودک در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، بخش کودک و نوجوان بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای باز و در چادرهای استاندارد نمایشگاهی برپا می‌شود و امسال 1000 مترمربع فضا نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است.

    انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، مجری بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال نیز با تشکیل کارگروهی، مسئولیت این بخش را همچون سنوات گذشته در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بر عهده گرفت.

    بیش از 340 ناشر برای حضور در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بیست‌ونهم ثبت‌نام کردند و نهایتا به بیش از 280 ناشر که شرایط شرکت در نمایشگاه را داشتند غرفه تعلق گرفت.

    مبنای اختصاص غرفه به ناشران بخش کودک انتشار 40 عنوان کتاب اعلام شده است که حداقل 15 عنوان آن باید چاپ اول باشد و کتاب‌های تجدید چاپ در هر سال فقط یک عنوان محسوب می‌شوند. عناوین مذکور از ابتدای سال 1391 تا 12 اسفند 94 به بعد و بر اساس اطلاعات خانه کتاب قابل پذیرش است.

    عرضه محصولات غیرکتابی در غرفه‌ها بر اساس ضوابط اعلامی خواهد بود و مقررات نمایشگاه برای ناشران دولتی و بخش خصوصی یکسان است.

    انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان اعلام کرده متراژ و هزینه اجاره غرفه ناشران از طریق سایت ثبت‌نام نمایشگاه از تاریخ 95/2/6 اعلام شده و ناشران تا پایان وقت اداری 95/2/11 فرصت دارند اجاره‌بهای غرفه را به صورت اینترنتی پرداخت و شماره غرفه و سالن خود را دریافت کنند.

    سالن‌های کودک و نوجوان در قسمت شمال شرقی شهر آفتاب به شماره‌های 108 و 109 قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت