مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته همدان

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد.

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته همدان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان به مناسبت آغاز بکار اولین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته هم زمان با آن اولین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته گفت:با بررسی های صورت گرفته و تمایل فعالان صنعت آسانسور، پله برقی، درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته در خصوص برگزاری این عنوان نمایشگاهی بصورت تخصصی، با هدف  معرفی تولیدات ارائه شده و به منظور تامین نیازهای داخلی، بر آن شدیم، پس از اجرای پانزده دوره با نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و با توجه به رشد غیر قابل انکار فعالان این صنعت، نسبت به برگزاری مجزا  این عنوان نمایشگاهی اقدام نماییم.                  

    وی گفت: با عنایت به اینکه فعالان  این صنعت در سطح کشور و بطور ویژه در همدان دارای مشکلات خاص خود می باشند، برگزاری نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته و هم زمان با آن نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته برای نخستین بار در غرب کشور و در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان، بستری را ایجاد نموده؛ تا نقاط قوت و ضعف، فرصت و تهدید های آن شناسایی و برای مرتفع نمودن آنها در فضای کسب و کار تدبیری اندیشیده شود.                                                         

    حسین الماسی ادامه داد: علاوه بر فعالان صنعت آسانسور، درب و پنجره، دانشگاه جامع علمی – کاربردی نیز در این نمایشگاه حضور پررنگ دارد.                                                                                                  

    وی افزود:  این دانشگاه دارای رشته آسانسور بوده که برای نخستین بار نیز در غرب کشور و با مرکزیت همدان نسبت به ثبت نام دانشجو اقدام نموده است.  
                                                                                 
    گفتنی است ،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، ارائه آسانسورهای خورشیدی را از شاخصه اصلی نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته دانست که شرکت دنیای آسانسور محصولات خود را برای بازدید عموم و در محل در سالن ابن سینا به معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهد.                   

    وی در پایان ساعت بازدید نمایشگاه را16 تا 21 اعلام نمود.                                                                 

    لازم به ذکر است این نمایشگاه از 14 تا 18 اردیبهشت ماه و بمدت 5 روز برای بازدید عموم برپا می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت