در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار شد

افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و تخصصی درب و پنجره

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی، تخصصی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته و هم زمان با آن نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته؛ برای اولین بار در غرب کشور بصورت تخصصی و مجزا و با میزبانی همدان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار می گردد .

افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و تخصصی درب و پنجره
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،حسین الماسی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، تجهیزات و صنایع وابسته و هم زمان با آن اولین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع مربوطه گفت:  به مدت پانزده دوره این عناوین نمایشگاهی با صنعت ساختمان و بصورت مشترک برگزار می گردید که با توجه به استقبال خوب فعالان صنعت آسانسور و پله برقی، درب و پنجره برای نخستین بار در منطقه غرب کشور بصورت تخصصی و مجزا و با میزبانی همدان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.                                  

    مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان همدان بیان کرد: نمایشگاه مذکور در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع و در دو سالن ابن سیناو الوند برگزار می شود                                                                                               

    وی ارائه آسانسورهای خورشیدی را از مهمترین شاخصه اصلی نمایشگاه آسانسور، پله برقی دانست که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد                                                                                                    

    الماسی ادامه داد، با اطمینان باید گفت:  فعالان این صنعت دارای مشکلاتی نیز می باشند که برگزاری نمایشگاه در سطح تخصصی  می تواند نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای آنرا شناسایی نموده و در عین حالی که برای رفع آنها تدبیری اندیشیده شده برای بازار یابی و فروش محصولات ارائه شده در یک فضای کاملا" رقابتی مفید باشد.

    وی با بیان این مطلب که علاوه بر واحد های مشارکت کننده  فعال در نمایشگاه آسانسور و پله برقی؛ دانشگاه جامع علمی – کاربردی که در غرب کشور و با مرکزیت همدان؛ دارای رشته آسانسور نیز می باشد، حضور دارند .      

    حسین الماسی در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه از 14 تا 18 و بمدت پنج روز برای بازدید علاقمندان فعالیت  می نماید، ساعت بازدید آن را 16 تا 21 اعلام نمود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت