مدیرکل دفتر تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد

پرداخت یارانه خرید به محصولات فناورانه سلامت در نمایشگاه ایران هلث

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پرداخت یارانه خرید به برخی تجهیزات و مواد پرکاربرد در حوزه فناوری سلامت در نمایشگاه بین المللی فناوری های سلامت (ایران هلث) از طرف این معاونت خبر داد.

پرداخت یارانه خرید به محصولات فناورانه سلامت در نمایشگاه ایران هلث
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، اسماعیل قادری فر گفت: معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری پس از حمایت از محصولات دانش بنیان در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، در راستای حمایت از محصولات دانش بنیان و توسعه فناوری های ساخت داخل و اجرای سیاست تحریک تقاضا برای بازارسازی این محصولات، برای اولین بار پرداخت یارانه خرید به برخی تجهیزات پزشکی را در نمایشگاه ایران هلث در خرداد ماه سال جاری درنظرگرفته است.

    وی افزود: معاونت علمی ریاست جمهوری پرداخت یارانه خرید و حمایت از محصولات دانش بنیان ساخت داخل را در حوزه های مختلف در دستورکار قرار داده تا بتواند مدل حمایتی خود را که در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران اعمال کرده است، برای بازارسازی محصولات دانش بنیان در کشور توسعه دهد.

    قادری فر اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم این مدل را بر اساس تجربه نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل محک بزنیم، امسال برای اولین بار برای تعدادی از تجهیزات و مواد پرکاربرد در حوزه فناوری سلامت که محصولات متناوب دانش بنیان ایرانی دارند، یارانه خرید درنظرگرفته می شود.

    وی یادآور شد: درحال حاضر برای سطح بندی محصولات حوزه سلامت، میزان حمایت ها و پرداخت یارانه به تجهیزات ارایه شده در نمایشگاه ایران هلث امسال، در حال مذاکره با سندیکای تجهیزات پزشکی ایران و دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت هستیم.

    قادری فر گفت: امیدواریم تا یک ماه آینده که نمایشگاه ایران هلث برگزار می شود، بتوانیم میزان و چگونگی حمایت از کسب و کار دانش بنیان را در این نمایشگاه بر اساس توافقات و مدل نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران نهایی کنیم تا در زمان برپایی نمایشگاه به مخاطبان ارایه شود.

    وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فناوری های سلامت (ایران هلث) یک رویداد بزرگ فناورانه در حوزه فناوری های مرتبط با بهداشت، درمان و تجهیزات پزشکی کشور است؛ البته میزان نیاز صنعت سلامت کشور به تجهیزات به مراتب بیشتر از تجهیزات آزمایشگاهی است.

    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری های سلامت از 26 تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت