در نشست خبری سمپوزیم صنایع فلزکاری عنوان شد

روزانه بیش از هزار نفر از نمایشگاه AMB ایران بازدید خواهند کرد

عصر نمایشگاه- این سمپوزیم یک پروژه دو جانبه بوده و به دنبال رابطه برد - برد است.علاوه بر این بعد از فروش ، خدمات پس از فروش نیز خواهیم داشت که باعث اشتغالزایی در ایران می شود.

روزانه بیش از هزار نفر از نمایشگاه AMB ایران بازدید خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ساختمان ،سمپوزیم و نمایشگاه AMB  10 تا 12 خرداد با حضور بیش از 100شرکت خارجی در بوستان گفت و گوی تهران برگزار می شود.

    براساس این گزارش حسن عمادی رئیس اتحادیه ماشین ساز و فلز تراش تهران در نشست خبری این سمپوزیم با بیان این که انجمن ما بیش از 2 هزار و 500 عضو دارد، گفت: اعضای اتحادیه در زمینه ساخت ماشین ابزار از قبیل قالب ساز، قطعه ساز، پرسکار، میل لنگ تراشی، سرسیلندر و پمپ سازی کار می کنند و زمینه فعالیت آن ها با نمایشگاه آتی ارتباط مستقیم دارد.

    وی افزود: پس از انجام توافقات هسته ایی بسیاری از کشورهای غربی مصمم به توسعه روابط تجاری و از سرگیری مبادلات تجاری با کشور ما هستند. پس از وقفه ای که در اثر تحریم ها به وجود آمد این شروع مجدد می تواند برای تولیدکنندگان ما مفید و موثر واقع شود.
    عمادی با اشاره به نیاز کشور به صنایع و ماشین آلات پیشرفته و به روز؛ تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان در مراکز استان ها  با خرید ماشین آلات پیشرفته به بهبود کیفیت و افزایش بهره وری تولیدات خود بیاندیشند.

    وی همچنین پیشنهاد کرد: از شرکت های حاضر در نمایشگاه می خواهم تا ماشین ابزار خود را بدون واسطه به ما بفروشند تابتوانیم از معافیت های گمرگی استفاده کنیم. علاوه بر این انتظار داریم تا فروش آن ها به شکل اقساط 5 ساله باشد. ما نیز تضمین های  قانونی لازم را برای بانک های آلمانی فراهم خواهیم کرد. در این صورت می توانیم ابزارآلات تولید آلمان را که بسیار گران هستند را خریداری کنیم . با این روش تولیدکنندگان آلمانی هم می توانند تعداد قابل قبولی از محصولات خود را با سرعت بیشتر به ما بفروشند.

    در ادامه دکتر شافر مدیرعامل VDW( انجمن سازندگان ماشین ابزار آلمان ) از مجریان برگزار کننده این همایش توضیحاتی در خصوص انجمن متبوع خود ارایه کرد و گفت: آلمان بعد از کشورهای چین و ژاپن مقام سوم تولید ماشین ابزار را در دنیا دارد.290 شرکت آلمانی عضو این انجمن هستند البته شرکت های ما خیلی بزرگ نبوده و شرکت های متوسطی هستند.

    وی افزود: این انجمن 125 سال است که به عنوان نماینده صنعت ماشین آلات آلمان فعالیت می کند و تا کنون نمایشگاه ها و سمپوزیم های بسیاری در زمینه ماشین ابزار برگزار کرده است.همچنین شرکت VDW بزرگ ترین نمایشگاه های بین المللی را در آلمان و دیگر کشورها برگزار می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تا توانمندی های خود را ارایه کنند.

    شافع به سابقه حضور آلمانی ها در بازار ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در اوایل دهه 1900 ، تقریبا سالانه 190 میلیون یورو به ایران صادرات داشتیم و این کشور نهمین بازار آلمان محسوب می شد.اما به دلیل یکسری مشکلات این روابط کمرنگ شد. با این وجود ما سال گذشته 20 میلیون یورو به کشور شما صادرات داشتیم که این موضوع نشان دهنده وجود پتانسیل های مثبت برای سرمایه گذاری در ایران است.

    وی درباره دلایل موفقیت صنعت آلمان ها نیز گفت: شرکت و کارخانجات ما نتیجه تحقیقات دانشگاه ها و موسسه ها را در محصولات خود منعکس می کنند  که این امر باعث ارتقا سطح کیفیت محصولات می شود. یکی از اهداف مهم شرکت ها افزایش بهره وری محصولات است.علاوه بر این به منظور حفظ و گسترش این برتری شرکت ها سرمایه گذاری های بالایی در امر تحقیقات و توسعه انجام می دهند.

    همچنین برنارد مولر قائم مقام مدیرعامل شرکت  از دیگر  messe Stuttgart  از دیگر مجریان سمپوزیم amb نیز به معرفی شهر صنعتی اشتوتگارت پرداخت و گفت:این شهر 11 میلیون نفر جمعیت دارد و 17 درصد رشد ناخالص آلمان در این شهر تولید می شود.همچنین برندهای معروفی مانند بوش، بنز و پورشه نیز در این منطقه فعالیت می کنند.علاوه بر این اشتوتگارت فقط یک شهر صنعتی و تولیدی نیست بلکه اماکن فرهنگی و تفریحی نیز دارد.

    وی ادامه داد دو سوم  نمایشگاه های برتر دنیا در آلمان برگزار می شود .شرکت ما نیز سالانه 60 نمایشگاه بین المللی در داخل و خارج آلمان برگزار می کند.

    وی تصریح کرد: amb  یک بستر ایده آل برای نوسازی صنعت ماشین سازی ایران خواهد بود. این سمپوزیم یک پروژه دو جانبه بوده و به دنبال رابطه برد - برد است.علاوه بر این بعد از فروش ، خدمات پس از فروش  نیز خواهیم داشت که باعث اشتغالزایی در ایران می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت