معاون صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در زنجان

عصر نمایشگاه- معاون صنایع‌دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان از رونق اقتصادی فعالیت‌های حوزه صنایع‌دستی با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد خبر داد و گفت: نمایشگاه سراسر صنایع‌دستی در زنجان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در 28 اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود.

    وی به رونق اقتصادی فعالیت‌های حوزه صنایع‌دستی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: با حضور فعال هر یک از صنعتگران در نمایشگاه‌های برگزار شده می‌توان در راستای توسعه و رونق اقتصادی فعالیت‌های صنعتی گام برداشت.

    معاون صنایع‌دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی کشور همه‌ساله در 20 خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه صنایع‌دستی کشور در محل مصلی تهران برگزار می‌شود، گفت: به دلیل تقارن تاریخ برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با ماه مبارک رمضان امسال این نمایشگاه از پنجم تا دهم خردادماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

    علی‌محمدی از حضور صنعتگران زنجانی در نمایشگاه صنایع‌دستی برگزارشده در مصلی تهران خبر داد و گفت: صنعتگران صنایع‌دستی استان زنجان در 12 غرفه این نمایشگاه محصولات تولیدی خود را عرضه می‌کنند.

    وی بابیان اهمیت افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی در استان زنجان گفت: در راستای توسعه و رونق اقتصادی برای تولید محصولات صنایع‌دستی در استان زنجان بازارچه‌های صنایع‌دستی راه‌اندازی می‌شود.

    معاون صنایع‌دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: با راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح استان و توسعه عرضه محصولات صنایع‌دستی تولیدشده توسط صنعت‌گران بومی، سبب رونق اقتصاد صنایع‌دستی در زنجان می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال در راستای توسعه فعالیت‌های صنایع‌دستی استان زنجان اقداماتی انجام می‌شود، گفت: توسعه کارگا‌ه‌ها، افزایش برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در این راستا انجام می‌شود.

    علی‌محمدی عنوان کرد: حضور فعال صنعتگران در نمایشگاه‌های برپاشده می‌تواند در راستای افزایش عرضه و نیز تبلیغ محصولات تولیدی زنجان در عرصه کشوری و بین‌المللی مؤثر واقع شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت