نمایشگاه بازار کار بهمن امسال در کرمانشاه برگزار می شود

عصر نمایشگاه:رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه کار در بهمن امسال به منظور کاهش فاصله ای که به گفته او میان آموزش ها و نیاز بازار کار در استان وجود دارد، خبر داد.

نمایشگاه بازار کار بهمن امسال در کرمانشاه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایرنا، در نشستی که با حضور فعالان اقتصادی و مدیران برخی دستگاه های استان در سرسرای اتاق بازرگانی برگزار شد، کیوان کاشفی اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه درصدد هستیم که تا حدی به کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه کمک کنیم.
    وی افزود: یکی دیگر از اهداف نمایشگاه کار این است که گروههای موثر در فرایند بازار کار و کارآفرینی از قبیل جویندگان کار، عرضه کنندگان کار، مراکز آموزشی و تربیتی نیروی انسانی و سازمان های دولتی مرتبط به این حوزه ها را گرد هم آوریم تا بتوانیم خروجی موثری برای کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه داشته باشیم.
    رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، زمان برگزاری این نمایشگاه را هفتم تا نهم بهمن امسال در محل بوستان شاهد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه قرار است در فضای سه هزار متر مربعی و در قالب 140 غرفه برگزار شود که در کنار آن 6 کارگاه آموزشی در مورد اصول خوداشتغالی، فنون فروش و بازاریابی، بررسی فرصت های شغلی در استان کرمانشاه، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، اصول کارآفرینی مبتنی بر آی.تی، شیوه رزومه نویسی و بهره مندی از تجارب دیگران نیز برگزار می شود.
    کاشفی اظهار کرد: ترویج شیوه های جدیدی اطلاع رسانی بازار کار، برقراری روابط 2 جانبه میان دانشگاه و بخش صنعت و توسعه آموزش های منطبق با نیازهای بازار کار از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.
    وی گفت: هزینه برگزاری این نمایشگاه 2 میلیارد ریال است و در صورت موفقیت آمیز بودن آن در نخستین گام، می توانیم آن را به صورت 2 یا سه بار در سال هم برگزار کنیم.
    استان کرمانشاه در زمره پنج استان پربیکار کشور است که کارشناسان بر این باورند تعطیلی واحدهای صنعتی، نبود صنایع سنگین و مادر در این استان و غالب شدن بخش خدمات بر بخش تولید در این استان از مهمترین دلایل بیکاری در این دیار می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت