مدیرعامل نمایشگاه تبریز:

نامگذاری روز جهانی نمایشگاه به پیشنهاد یک ایرانی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه تبریزگفت: اختصاص یک روز در تقویم جهانی به عنوان روز صنعت نمایشگاهی به پیشنهاد شاهرخ مدرس از فعالان با سابقه نمایشگاهی ایران صورت گرفت.

نامگذاری روز جهانی نمایشگاه به پیشنهاد یک ایرانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، حبیب ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه را می توان مهمترین صنعت در دنیا به حساب آورد چرا که معرفی هر صنعت و دستاورد جدید در دنیا باید پنجره نمایشگاه صورت بگیرد. به عنوان مثال یک پزشک هم باید یافته های تحقیقاتی خود را که موجت بهتر شدن زندگی مردم دنیا می شود را در یک نمایشگاه به جهانیان معرفی کند. از این رو درست است که بزرگداشت روز پزشک بسیار مهم است اما بزرگداشت روز صنعت نمایشگاهی از آن با اهمیت تر است.
    وی پیشنهاد نامگذاری یک روز در تقویم جهانی را به نام روز صنعت نمایشگاهی را از افتخارات ایران دانست و خاطرنشان کرد: روز صنعت نمایشگاهی برای تقدیر از فعالان این صنعت در دنیا مورد توجه قرار گرفته است و ما امروز بسیار خوشحال هستیم که این پیشنهاد از سوی یکی از همکاران ما و از فعالان صنعت نمایشگاهی ایران انجام شده است و ما باید در این روز ضمن گردهمایی که انجام میدهیم بحث های مرتبط با ارتقای صنعت نمایشگاهی کشور را پیش ببریم و راه حل های موثر را در جهت بهتر برگزار شدن نمایشگاه های داخلی و بین المللی بیابیم.
    ماهوتی نمایشگاه ها را زمینه شکوفایی تولید در دنیا دانست و افزود: صنایع تولیدی در هر زمینه ای که باشد باید از پنجره نمایشگاه به دنیا عرضه شوند. عبور از پنجره نمایشگاه ها به معنی تضمین فروش و رونق بازار محصولات است چرا که هم مصرف کنندگان و هم تامین کنندگان محصولات مختلف برای ارزیابی محصولات جدید به نمایشگاه ها مراجعه می کنند و از این طریق فروش محصولات تامین می شود.
    وی افزود: در نمایشگاه ها محصولات از نزدیک مشاهده و لمس می شوند، بحث و تبادل نظر در خصوص محصولات و کیفیت آنها رو در رو انجام می شود و تکنولوژی و نحوه تولید با مصرف کننده در میان گذاشته می شود، از این رو می تواند تضمینی برای عرضه مناسب محصول به بازار باشد.
    شایان ذکر است مراسم روز جهانی نمایشگاه در ایران رو 21 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت