خنک کننده های جدید کولرمستر در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شدند

عصر نمایشگاه- شرکت کولرمستر از اولین خنک کننده آبی ترموالکتریک خود در کنار یک خنک کننده مایع یک تکه رونمایی کرد.

خنک کننده های جدید کولرمستر در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شهر سخت افزار، خنک کننده ترموالکتریکی کولرمستر گامی رو به جلو در این زمینه است و در واقع نسل بعدی خنک کننده‌ها است.

    جایگزینی شایسته برای کولر افسانه‌ای Hyper 212

    افسانه‌ها جاودان‌اند. شرکت Cooler Master نسخه‌ی مفهومی خنک‌کننده Hyper 212 را با اندازه‌ای 25 درصد بزرگ‌تر از مدل اصلی است و به جای 4 لوله انتقال گرما، دارای 5 لوله است. علاوه بر این دیگر نیازی به نگرانی در مورد هماهنگی ظاهری با ماژول رم نخواهید داشت. چراکه این خنک کننده به همراه لوگوی شرکت کولرمستر و نورپردازی RGB از بابت هماهنگی با سایر قطعات مشکلی نخواهد داشت.

    خنک کننده مایع یک تکه شفاف کولرمستر

    یکی از محصولات جالب کولرمستر خنک کننده مایع یک تکه شفاف این شرکت است که با نوآوری‌های به کار رفته در ساخت آن علاوه بر این‌که کارایی را افزایش می‌دهد به کاربران امکان می‌دهد تا کار کردن پمپ را مشاهده کنند. همچنین این خنک کننده با دارا بودن LED های قابل تنظیم، جلوه‌ای درخشان و منحصر به فرد به کیس‌ می‌بخشد که نمونه آن را قبلاً هرگز جایی مشاهده نکرده‌اید.

    این خنک کننده دارای دو عدد مسترفن 120 میلی‌متری مجهر به فناوری ARGB و یک کنترل است که به کاربران امکان می‌دهد به دلخواه رنگ و افکت نور را تنظیم کنند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا استفاده از نرم افزار LightingControl به صورت دقیق‌تر اقدام به تنظیم حالت دلخواه کنند.

    اولین خنک کننده آبی ترموالکتریک جهان

    در نمایشگاه کامپیوتکس امسال شاهد معرفی خنک کننده آبی ترموالکتریک شرکت کولرمستر بودیم. این محصول با سرد کردن مایع موجود، از دمای محیط تا نزدیک 0 درجه، و با گردش آن بر روی پردازنده، کارایی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. پمپ این دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته شده و به نورپردازی ARGB نیز مجهز است. این کولر انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد اورکلاک سیستم خود را دارند.

    کابران قادر خواهند بود تا با استفاده از نرم افزار LightingControl رنگ و افکت LED ها را تغییر دهند. هنوز صحبتی در مورد قیمت یا تاریخ این محصولات نشده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلام این شرکت بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت