عمان با ۲۵۰ عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

سلطان قابوس در شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- کشور عمان در غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عرضه کتابی پیرامون سلطان قابوس پادشاه این کشور می‌پردازد.

عمان با ۲۵۰ عنوان در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، ویدا صبا از مسئولین غرفه کشور عمان در گفت‌وگو  با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون حضور این کشور در نمایشگاه کتاب تهران عنوان داشت: هیات عمانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد کشورمان برای نمایشگاه کتاب تهران با تجهیزات فراوان حضور یافته‌‌اند.

    وی با بیان اینکه کشور عمان سال گذشته مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران بود و توانست از این فرصت بهره لازم و کافی را ببرد عنوان داشت: امسال هم هیات عمانی از سوی وزارت فرهنگ عمان ماموریت یافت تا در نمیاشگاه کتاب تهران حضور یابد این حضور با عرصه برخی کتابها به عنوان هدیه و سایر کتاب برای فروش است.

    وی به برخی عناوین اشاره کرد و گفت: برخی کتابهای غرفه عمان پیرامون زبان و ادبیات عرب، روابط عمان و کشورهای دیگر،‌آموزش زبان عربی و ... است.

    صبا درباره برجسته ترین اثر غرفه کشورمان توضیح داد: تاریخ عمان برجسته‌ترین اثری است که در غرفه عمان عرضه می‌شود. این اثر طرفداران بسیاری در هر دو کشور دارد که درباره تاریخ کشور عمان است. کتاب دیگر سلطنت و سلطان نام دارد که پیرامون شخص سلطان قابوس است. این کتاب‌ها برای وزارت فرهنگ عمان دارای ارزش بسیاری است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه کتاب در کشور عمان جزو کالاهای گران محسوب می‌شود یا ارزان گفت: قیمت کتاب در عمان ارزان است اما به نحوی می‌توان گفت قیمت کتاب در ایران و عمان برابر است و بسیاری افراد با حضور در غرفه عمان به این موضوع اشاره می‌کنند.

    وی به حضور سال گذشته عمان با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد اشاره کرد و گفت: سال گذشته کشور عمان با غرفه‌ای 100 متری به اجرای برنامه‌های مختلف از جمله موسیقی و نمایشگاه لباس محلی پرداخت. هدف بر این بود که با این حضور قدرتمند در سال‌های آتی نیز در نمایشگاه کتاب تهران نیز شرکت کنیم امسال هم با یک غرفه 30 متری در سالن ملل حضور داریم.

    صبا در ادامه ضمن بیان اینکه نمایندگان نشر عمان در غرفه این کشور توضیحاتی به مخاطبان پیرامون نشر و تیراژ ارائه می‌دهند گفت: بیش از 250 جلد کتاب در غرفه کشور عمان به مخاطبان عرضه می‌شود اما اوضاع کتاب در کشور عمان خوب است و ناشران استقبال ویژه‌ای از نمایشگاه‌های مختلف دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه ( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت