پیام خسرو تاج به مناسبت روز جهانی نمایشگاه؛

فعالان نمایشگاهی به کمک اقتصاد کشور بشتابند

عصر نمایشگاه- فعالان نمایشگاهی ما باید بنگاه های تجاری را که توان صادراتی و محصولات قابل صادرات در بازار های جهانی را دارند به نمایشگاه های بین المللی و تخصصی تمام دنیا ببرند.

فعالان نمایشگاهی به کمک اقتصاد کشور بشتابند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», مجتبی خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر بازرگانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما به مناسبت روز جهانی نمایشگاه ها پیامی به فعالان این حوزه داد.
    امروز دست اندرکاران و مجریان نمایشگاهی ما بدانند که اگر بخواهند به کمک اقتصاد کشور بیایند باید روی نمایشگاه هایی که با هدف صادرات محصولات ایرانی برگزار می شود تمرکز کنند. همچنین نمایشگاه هایی که با معرفی ظرفیت های صادراتی می توانند به خریداران جهانی کمک کند باید توجه ویژه ای شود.
    امروز باید بنگاه های تجاری ما در صحنه بین المللی و بازار های جهانی حضور داشته باشند و این وظیفه هم به عهده مجریان نمایشگاهی و فعالان حوزه نمایشگاه است.
    امروز فعالان نمایشگاهی ما باید بنگاه های تجاری را که توان صادراتی و محصولات قابل صادرات در بازار های جهانی را دارند به نمایشگاه های بین المللی و تخصصی تمام دنیا ببرند و کمک کنند در بخش بازاریابی فعال تر باشند.
    نمایشگاه های داخلی می توانند فضای رقابتی ایجاد کنند اما در شرایط امروز که فضایی سیاسی بین المللی بر علیه ایران است و دشمنان سعی می کنند از سفر خریداران به ایران جلوگیری کنند باید از بازرگانان ایرانی حمایت کنیم و شرایطی ایجاد کنیم تا صادرکنندگان محصولات ایرانی در بازار های جهانی حضور داشته باشند تا بتوانند محصولات ایرانی به دنیا عرضه کنند.
    برگزاری نمایشگاه داخلی بسیار خوب است اما در واقع باید به توسعه صادرات و عرضه محصولات ایرانی در دنیا بپردازیم. از این رو من از فعالان بخش نمایشگاهی خواهش می کنم گروه های مختلف کالاهای ایرانی را که ظرفیت صادراتی دارند شناسایی کرده و در نمایشگاه های بین المللی عرضه کنند و به بازار یابی و صادرات این محصولات در بازارهای بین المللی کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت