نمایشگاه پیش اکسپو ۲۰۲۳ در ۱۱ گروه در تهران برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که به عبارتی برای معرفی توانمندی‌های ایران در اکسپو ۲۰۲۳ است، در اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه پیش اکسپو ۲۰۲۳ در ۱۱ گروه در تهران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مهدی ضیغمی معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت در همایش معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور برای اکسپو 2023، اظهار داشت: به دنبال اضافه کردن بازارهای صادراتی کشور در نقاط مختلف دنیا هستیم که در این راستا از دفاتر تجاری در سایر کشورها نیز بهره می‌گیریم.

    وی افزود: توسعه صادرات کالاهای دانش‌بنیان و با ارزش افزوده بالا از جمله برنامه‌هایی است که در دولت پیگیری می‌شود.

    بنابر این گزارش، رویداد معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور برای حضور در اکسپو 2023،  در نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ هفدهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار می‌شود که در واقع نوعی تمرین برای حضور در نمایشگاه اکسپو جهانی است که این دوره در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

    در بخش کشاورزی و صنایع غذایی، گروه‌های مختلفی مانند کشاورزی، دام و طیور، شیلات، انواع صنایع تبدیلی، مکمل‌های غذایی و نوشیدنی‌ها را شامل می‌شود.

    همچنین توانمندی‌های ایران در ارائه خدمات فنی مهندسی در بخش ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی از جمله مواردی است که در این رویداد معرفی می‌شود.

    در بخش صنعت نیز انواع فعالیت‌های ایران در حوزه برق الکترونیک، مخابرات، ارتباطات، مکانیک و چکش‌های صنعتی، خودروسازی، نوشت‌افزار، نساجی، صنایع گردشگری، صنایع سلولوزی، تجهیزات پزشکی و دارویی از جمله مواردی است که ایران توانمندی‌های خود را در نمایشگاه اکسپو در معرض دید کشورها قرار می‌دهد.

    از جمله دیگر بخش‌هایی که ایران فعالیت‌های خود را در نمایشگاه اکسپو در معرض دید سایر کشورها قرار می‌دهد شامل بخش فرش دستباف،‌ صنایع دستی و گردشگری، محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی مرتبط، گروه معدن، پتروشیمی و خدمات در بخش‌های مختلف مانند بیمه، مالی، گمرک، حمل و نقل و شرکت‌های حقوق بین‌الملل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت