با شرکت در نمایشگاه حضور خود را اعلام کنید

عصر نمایشگاه- در مارس گذشته، هزاران بازاریاب نمایشگاه‌های تجاری از شرکت‌های مختلف در رویداد ۲۰۱۷ EXHIBITORLIVE لاس وگاس برای چهار روز حضور پیدا کردند. در این مدت اطلاعات و دانش روز به طور فشرده به عموم ارائه شد.

با شرکت در نمایشگاه حضور خود را اعلام کنید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، «نمایشگاه تجاری برای نمایشگاه‌های تجاری» رویدادی است که بازاریابان حرفه‌ای را از صنایع مختلف گرد هم جمع می‌کند. اگر در رویدادهای مربوط به نمایشگاه‌های تجاری صنعت خودتان شرکت نمی‌کنید، این گفت‌وگوی کوتاه را مطالعه کنید چرا که چند دلیل محکم ارائه شده است تا نشان دهد، حضور در نمایشگاه صنعت مربوطه تا چه حد اهمیت دارد.
    اخیرا جف ناکاراتو از شرکت Hall-Erickson، مدیر اجرایی EXHIBITORLIVE، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Exhibit City News حضور یافت. جف متخصص صنعتی نمایشگاه‌های تجاری است. وی 22 سال در برگزاری نمایشگاه‌های تجاری فعالیت داشته است، از جمله تعداد زیادی که برای اولین بار به عنوان نمایشگاه تجاری معرفی شده بودند.

    تاریخچه شرکت Hall-Erickson چیست؟
    هابارد اریکسون جونیور همراه روث‌هال شرکت Hall-Erickson را در سال 1952 تاسیس کردند. آنها Hall-Erickson را به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های مدیریت مستقل نمایشگاه در ایالات متحده معرفی کردند که به مشتریان خود خدمات مربوط به مدیریت و بازاریابی ارائه می‌دهد. مشتریان ما شامل بسیاری از انجمن‌های تجاری و دیگر متفکران صنایع است. آقای اریکسون به عنوان بنیانگذار دفتر نمایشگاه تجاری (CEIR کنونی) شناخته می‌شود و به مقام رئیس انجمن ملی مدیران نمایشگاه (IAEE) انتخاب شد.
    پیتر اریکسون، پسر و مدیر فعلی ما، در حال حاضر شرکت را اداره می‌کند. ما مفتخر هستیم که مدیریت برنامه EXHIBITORLIVE از مجله EXHIBITOR به عنوان رویدادی آموزشی مخصوص نمایشگاه‌های تجاری و بازاریابان شرکت‌های برگزارکننده رویداد از آن ماست. همچنین، توفیق روابط طولانی‌مدت را با بسیاری دیگر از سازمان‌های برجسته صنعتی مانند انجمن کتابخانه آمریکا، انجمن ملی معامله‌گران املاک و انجمن ملی معدنکاران را به عهده داشته‌ایم. در حال حاضر، بیش از 20 رویداد تجاری را مدیریت می‌کنیم که ویژگی برجسته آنها سالن نمایشگاه و آموزش فراگیر صنعتی است.
    شرکت‌هایی که برای اولین بار در نمایشگاه حضور می‌یابند، چه مواردی را باید در نظر داشته باشند؟
    ‌شرکت در نمایشگاه برای نخستین بار فرصت بازاریابی زنده را فراتر از چیزی که تا به حال تجربه شده پیش‌روی غرفه‌داران قرار می‌دهد. آنها با هزاران نفر از خریداران صنعتی، رقبای مستقیم و شرکای بالقوه زیر یک سقف خواهند بود. زمان نسبتا کوتاهی ـ معمولا سه روز ـ در اختیار دارند که قدرت تغییر سرنوشت را دارد.
    به نظر شما اشتباهات رایج غرفه‌دارانی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می‌کنند، چیست؟
    ‌یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات شرکت‌هایی که به تازگی در نمایشگاه مشارکت کرده‌اند، این است که تصور می‌کنند «اگر من در نمایشگاه حضور داشته باشم، مشتریان هم شرکت می‌کنند». در حالی که شرکت در نمایشگاه گام مهمی است. از طرفی نیز باید گفت که موفق‌ترین غرفه‌داران نمایشگاه‌های تجاری به تجربه‌های قبلی خود اتکا می‌کنند و برای رسیدن به موفقیت نقشی فعال بازی می‌کنند. آنها برای بازاریابی از رویکردی یکپارچه بهره می‌گیرند و از فرصت‌های بازاریابی پیش از شروع نمایشگاه مانند بازاریابی از طریق ایمیل، تبلیغات، انتشارات و مطبوعات، حمایت مالی و ارسال پست بهره می‌گیرند. آنها از ابزارهای بازاریابی استفاده می‌کنند که سازمان‌دهندگان نمایشگاه در اختیارشان می‌گذارند؛ آنها افرادی هستند که علاقه‌مند به موفقیت شرکتند. بسیاری از این برنامه‌ها رایگان هستند. برای برنامه EXHIBITORLIVE، غرفه‌داران می‌توانند از شرایط VIP استفاده کنند که به آنها اجازه می‌دهد تا از مشتریان بالقوه، مشتریان فعلی یا توزیع‌کنندگان به عنوان مهمانان مکمل خود دعوت به عمل آورند تا از سالن غرفه‌شان دیدن کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که امروزه شرکت‌کنندگان نمایشگاه پیش از شروع برنامه قسمت بیشتری از برنامه‌ریزی خود را به چگونگی تقسیم‌بندی زمان در غرفه اختصاص می‌دهند. خیلی مهم است که پیش از نمایش در راستای برنامه‌های خود عمل کنند.
    توصیه شما به شرکت‌های جدیدی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، چیست؟
    ‌اولا، به تنهایی در نمایشگاه شرکت نکنید. از اطلاعاتی که EXHIBITOR در اختیارتان قرار می‌هد، استفاده کنید. شما می‌توانید از سخنرانان پرتجربه و افرادی که در آنجا حضور دارند، ایده بگیرید. همچنین، به مشارکت‌کنندگانی که برای اولین بار در نمایشگاه حضور می‌یابند، توصیه می‌کنم که با برنامه‌ ریزی زودهنگام به خود فرصت بیشتری بدهند. یکی دیگر از اشتباهات رایج شرکت‌ها رزرو دیرهنگام غرفه است. از مزایای تخفیف خدمات اولیه بهره‌مند شوید تا بتوانید زودتر فضای غرفه خود را انتخاب کنید و در نشریات نمایشگاهی مانند بروشورهای کنفرانس و راهنمای رسمی ثبت شوید. برای بسیاری از غرفه‌داران در هر نمایشگاه معمولا پیش می‌آید که از موارد ساده‌ای مانند کتاب راهنمای نمایشگاه جا بمانند.
    آیا این مورد فقط درباره فضای غرفه صدق می‌کند؟
    البته، هر شرکت دوست دارد تا در بهترین مکان نمایشگاه غرفه داشته باشد، ولی موضوع فقط محدود به فضای غرفه نمی‌شود. جایزه Best of Show Award برنامه EXHIBITORLIVE یکی از جوایزی است که همه مشتاق هستند آن را دریافت کنند. برنده امسال در رده غرفه‌های کوچک (زیر 400 متر مربع) غرفه‌ای بود که برای نخستین بار در نمایشگاه شرکت کرده بود، اما تمام موارد را اصولی انجام داه بود. طراحی غرفه آنها جذاب بود و نام این شرکت بر سر زبان‌ها افتاد. مکان غرفه، دقیقا در قسمت پشتی سالن نمایشگاه واقع شده بود. چند سال پیش، در بخش غرفه‌های بزرگ نیز شرکتی این جایزه را از آن خود کرد که در گوشه پشتی سالن غرفه داشت. غرفه‌دارانی که روشی فعال و یکپارچه اتخاذ می‌کنند، در هر مکانی به موفقیت می‌رسند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت