آغاز به کار نخستین نمایشگاه صنعت گاز ایران

عصر نمایشگاه- نخستین­ نمایشگاه صنعت گاز ایران در ۱۲ گروه تخصصی شامل کل زنجیره ارزش صنعت گاز در نمایشگاه شهر آفتاب تهران آغاز بکار کرد.

آغاز به کار نخستین نمایشگاه صنعت گاز ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی راد با بیان اینکه ضرورت برگزاری نمایشگاه صنعت گاز از دو منظر جایگاه ایران در انرژی دنیا و الزامات و استانداردهای صنعت نمایشگاهی قابل تامل و بررسی است، گفت: ­نمایشگاه در 12 گروه تخصصی که کل زنجیره ارزش صنعت گاز را شامل می‌شود، برگزار ­شده است.­
    ­سخنگوی و مدیر نخستین نمایشگاه صنعت گاز ایران (IRGS 2018) با بیان اینکه نمایشگاه صنعت گاز ایران در فضایی بالغ بر 6هزار متر مربع و با حضور بیش از 70مشارکت کننده داخلی و خارجی برپا شده است افزود: در تعیین گروه‌های کالایی و خدماتی نمایشگاه ­­ تلاش شده تا زمینه بروز توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در کنار شرکتهای صاحب ­نام خارجی در این عرصه فراهم آید.­
    وی با اشاره به ­جایگاه ایران در انرژی جهان که ­ضرورت تعریف و برپایی رویدادهای کاملا تخصصی این حوزه راهبردی را دو چندان می کند گفت: صنعت گاز به دلیل رتبه برتر ایران در ذخایر تثبیت شده گاز جهان، برنامه‌های راهبردی کشور در برنامه ششم توسعه و سیاست‌های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی و همچنین توسعه این بخش از صنعت در کشور، دارای اولویت خاص برای میزبانی تهران از این نمایشگاه است.
    راد افزود: در صنعت نمایشگاهی دنیا تعریف نمایشگاه تخصصی برای موضوعات مختلف صنعتی، بازرگانی، خدماتی و غیره اعم از کلان و خرد، یک امر کاملا طبیعی است و بررسی تقویم نمایشگاهی کشورها و تقویم نمایشگاهی ایران نیز موید این موضوع است. در ایران برای بسیاری از فعالیت‌های صنعتی، نمایشگاه‌های تخصصی مجزا تعریف و علاوه بر برگزاری در تهران در سایر مراکز نمایشگاهی استان‌ها نیز در سطح مطلوبی برگزار می‌شوند.
    مدیر نخستین نمایشگاه صنعت گاز ایران با اشاره به جایگاه صنعت گاز در ایران و توان صنعتی کشورمان در این زمینه، تصریح کرد: شرایط ایران در این زمینه به گونه‌ای است که هیچ یک از کشورهای صاحب گاز منطقه و خلیج فارس از این قابلیت برخوردار نبوده و تنها کشور روسیه با قابلیت‌های مشابه کشورمان، بیش از دو دهه برگزاری نمایشگاه تخصصی گاز را در برنامه نمایشگاهی خود قرار داده است. برای برپایی هر چه بهتر این مهم، از حمایت، پشتیبانی و راهنمایی همه­­دستگاه‌های مرتبط دولتی و تعامل با انجمن ها، سازمان و تشکل‌های تخصصی و دانشگاه‌ها و غیره استفاده خواهد شد.
    گفتنی است،​ نمایشگاه بین المللی گاز، از­ دهم تا سیزدهم­­شهریور ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب میزبان علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت