نمایشگاه بزرگ و سراسری "جلوه‌های ایثار" در ساوه برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: نمایشگاه جلوه‌های ایثار در ساوه برپا می‌شود.

نمایشگاه بزرگ و سراسری "جلوه‌های ایثار" در ساوه برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، حسین محمودی‌فر با اشاره به برگزاری نمایشگاه جلوه‌های ایثار در ساوه اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری کانون بسیج هنرمندان در محل فرهنگسرای ارشاد برگزار شده است.

    وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یک مقطع تاریخی درخشان در طول حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران بوده و این جنگ صحنه‌هایی از غیرت ملی و دینی ایرانیان را به نمایش گذاشت که یک مقطع تاریخی فوق‌العاده و مهم به حساب می‌آید و در تاریخ معاصر ایران بی‌نظیر است.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه تصریح کرد: فرهنگ‌سازی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس است که رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به‌عنوان یک فرهنگ ارزشی ترویج کرده‌اند.

    محمودی فر بیان کرد: حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام باید به نسل آینده به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس و همچنین تعدادی از تصاویر بازدید از مناطق جنگی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد که برای بازدید صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 مراجعه کنند.

    هیمنه پوشالی ابرقدرت ها در دوران دفاع مقدس شکسته شد

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با اشاره به مجاهدت شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا خود را شناختند و جان خود را در راه حق به جانان سپردند، این درحالی است که فلسفه دفاع در اسلام از واجب‌ترین واجبات است و این امر تا جایی مهم است که اگر کسی توان داشته باشد اما از جان، مال، خاک و ناموس خود دفاع نکند محکوم است.

    محمودی‌فر خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس فرزندان عاشورا عاشقانه از میهن اسلامی دفاع کردند، این درحالی است که دشمن در سال‌های جنگ جنایت‌های بسیاری انجام داد به طوری که تاریخ قادر به ثبت آن نیست.

    وی عنوان کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام علیه باطل سبب شده تا ابد هیچ قدرت شیطانی هوس تعرض به این آب و خاک را نداشته باشد و درواقع هیمنه پوشالی ابرقدرت ها در دوران دفاع مقدس شکسته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت