نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردوگاه غدیر قم برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از تاریخ ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته در اردوگاه غدیر قم خبر داد.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردوگاه غدیر قم برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا حافظی  در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اینکه وظیفه همه بوده که هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم، بدین دلیل بوده که تاریخ دفاع مقدس ما سرچشمه همه اهداف و آرمان‌های ملت ایران بوده است.هر آنچه که ما برای امروز و فردای خود نیاز داریم در تاریخ دفاع مقدس مشهود بوده و فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از نمونه‌های بارز آن است.

    جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر اهمیت الگو گیری از فرهنگ دفاع مقدس برای رفع موانع رشد کشور گفت: امروزه کشور ما در یک جنگ نرم بسیار سختی با دشمن به سر می‌برد و برای پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی باید در تاریخ دفاع مقدس به دنبال راه‌حل باشیم، چراکه در آن زمان کشورهای قدرتمند دنیا دست‌به‌دست هم ما را تحریم کرده بودند. امام راحل محوری‌ترین نقش را در دفاع مقدس داشته‌اند و شهدای ارزشمند و ملت سرافراز از تمامی هستی خود برای پیروزی در جنگ گذاشتند.

    حافظی با اشاره بر نقش مهم دستگاه‌های کشور برای برگزاری مناسب برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان قم، تصریح کرد: در سال‌های گذشته بسیاری از بخش‌های استان برای باشکوه‌تر شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش کردند و در سال جاری نیز همین‌طور است.

    جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: دو برنامه محوری در سال جاری برای هفته دفاع مقدس وجود دارد، نخستین برنامه دایر کردن نمایشگاه دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریورماه به مدت یک هفته در اردوگاه غدیر بوده و جمعیت بالایی از استان از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

    وی ادامه داد: برنامه محوری دیگر این هفته رژه مخصوص نیروهای مسلح بوده که در تاریخ 31 شهریورماه در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود. سه ناحیه بسیج در مراکز مختلف استان مستقر می‌شوند تا برنامه‌های خود را برای بهره‌مندی مردم اجرا کنند و در سال جاری این برنامه‌ها جزء برنامه‌های کلیدی است.

    جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: در سال جاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیش از سال‌های گذشته است و دلیل آن دشمنی‌های بیشتر استکبار جهانی نسبت به سال‌های گذشته بوده و لازم است که در جنگ نرم کنونی، این برنامه‌ها باشکوه‌تر برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت