با ارائه آثار استادکاران و دانشجویان ؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در دانشگاه سمنان

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان، با ارائه آثار استادکاران و دانشجویان، در خانه فرهنگ دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد .

برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در دانشگاه سمنان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر گروه صنایع دستی دانشکده هنر دانشگاه سمنان گفت: نمایشگاه صنایع دستی دانشجویان و هنرمندان استان سمنان با عنوان فیروزه، با هدف معرفی صنایع دستی استان سمنان به دانشجویان و ارائه آثار هنری استادکاران و دانشجویان صنایع دستی برپا شده است.

    احسان آرمان گفت: این نمایشگاه در دو بخش آثار تولیدی دانشجویان و هنرهای صنایع دستی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان از 27 اردیبهشت به مدت سه روز در خانه فرهنگ دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: به منظور معرفی بیشتر هنر صنایع دستی استان و با همکاری میراث فرهنگی، در پنج غرفه استادکاران سنگتراشی، حوله بافی، نمدمالی، گلیچ و قالیچه، و چاپ قلمکار از سراسر استان سمنان در این غرفه ها به صورت کارگاهی، تولید این آثار را به نمایش می گذارند.

    وی با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین هنرمندان صنایع دستی با دانشجویان رشته صنایع دستی نیز بوده است گفت: امروز در این نمایشگاه استادکاران استان سمنان کارگاه نمدمالی و فردا چهارشنبه کارگاه گلیچ که دستباف ویژه استان سمنان است را به نمایش می گذارند.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان به مدت سه روز از ساعت هشت تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است، افزود: محصولات نمایشگاه صنایع دستی در دانشگاه سمنان قابل فروش هستند.

    آیین اختتامیه این نمایشگاه به منظور تجلیل از برگزیدگان هنرهای صنایع دستی، چهارم خرداد 95 در آمفی تئاتر دانشکده هنر دانشگاه سمنان برگزار می شود.

    حدود 250 دانشجو در سه رشته صنایع دستی، فرش، و طراحی و چاپ پارچه در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.
    دانشکده هنر دانشگاه سمنان حدود 800 دانشجو دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت