افتتاح ۲ نمایشگاه کتاب استانی در یک روز

عصر نمایشگاه:دو نمایشگاه کتاب استانی به صورت همزمان ۲۳ آذر ماه در ساری و بوشهر افتتاح می شوند.

افتتاح ۲ نمایشگاه کتاب استانی در یک روز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، دویست و نود و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی(دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران) همزمان با دویست و نود و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی( دهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر) برگزار می شود. این دو نمایشگاه از تاریخ 23 تا 29 آذرماه برگزار می شوند.

    دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران برای اولین بار با حضور 25 ناشر خارجی و با ارایه 10 هزار عنوان کتاب برگزار می شود. در این نمایشگاه 450 ناشر داخلی 45 هزار عنوان کتاب  را در 320 غرفه عرضه می کنند. 15 ناشراز استان مازندران نیز در این نمایشگاه به صورت مستقیم حضور دارند. دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران در 4 سالن برگزار می شود. بخش فروش متمرکز این نمایشگاه میزبان 40 ناشر است که امکان حضور در نمایشگاه را نداشته اند. مبلغ 500 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که از طریق بانک صادرات مستقر در نمایشگاه با بیست در صد تخفیف بین بازدید کنندگان توزیع می گردد.

    برگزاری 17 برنامه جنبی از قبیل رونمایی و نقد و بررسی کتاب، کارگاه های آموزشی، شب شعر، مهدویت و فرق ضاله، تجلیل از خادمان نشر و ویژه برنامه درحوزه دفاع مقدس در دستور کار این نمایشگاه است.

    دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران به مدت یک هفته از تاریخ 23 تا 29 آذر در سالن وفاییان در کیلومتر 7 جاده نکا جنب ایران خودرو از ساعت 13 تا 19 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

    230 ناشر از سراسر کشور در بوشهر

    دهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر با حضور 230 ناشر از سراسر کشور در محل دایمی نمایشگاه های استان بوشهر به مدت یک هفته از تاریخ 23 تا 29 آذر برگزار می شود.

    در این نمایشگاه 23 هزار و 640 عنوان کتاب  در 150 غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. 7 ناشر از استان بوشهر نیز در این نمایشگاه کتاب های خود را به نمایش خواهند گذاشت. 300 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

    17 برنامه جنبی از قبیل اکران فیلم قرآنی، قصه گویی، شعرخوانی، کارگاه های آموزشی، شب شعر، جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، حجاب و عفاف، نشست های تخصصی، آداب زندگی، آسیب های شبکه های اجتماعی و پدافند غیر عامل در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می شود.

    این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    نمایشگاه های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان ها برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت