جایگاه ویژه روستاها و عشایر دوستدار کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه:در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علاوه بر حضور پایتخت کتاب ایران، جایگاه ویژه ای به برگزیدگان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز اختصاص خواهد یافت.

جایگاه ویژه روستاها و عشایر دوستدار کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، علی اکبر اشعری سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در این نمایشگاه علاوه بر حضور پایتخت کتاب ایران که پیش از این خبر آن اعلام شد، برگزیدگان دومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهند بود.

    اشعری گفت: این مصوبه شرایطی را فراهم می کند تا روستاها و عشایر دوستدار کتاب که برگزیده شده اند، ظرفیت ها و فعالیت های فرهنگی خود را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، عرضه کنند.

    وی در ادامه افزود: این برنامه فرصتی است که روستاییان و عشایر برگزیده می توانند طرح ها و اقدامات خود را که موجب انتخاب آنها شده است، معرفی کنند و در اختیار علاقمندان قرار دهند تا جامعه با این طرح ها و اقدامات آشنا شود و بتواند از تجربیات به دست آمده نهایت بهره را ببرد.

    لازم به ذکر است جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت تشکل های مردم نهاد و دستگاه های فرهنگی برگزار می شود.

    بر اساس این گزارش سال گذشته در اولین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، روستاهای رحیم آباد از توابع کرمان، ضامنجان از توابع اراک، دهکهان از توابع کهنوج، ابراهیم آباد از توابع اشکذر یزد، ینگیجه از توابع مریوان، گوگ تپه از توابع مهاباد، ابویسان از توابع جغتای خراسان رضوی، رمین از توابع چابهار، پوده از توابع دهاقان اصفهان و خرماکلا از توابع قائم شهر برگزیده شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت