نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور ۱۴ شرکت ایرانی در دمشق

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی سیریا هلث برای ارایه آخرین دستاوردها در زمینه تجهیزات پزشکی ، لوازم بیمارستانی و دارو در محل شهرک های نمایشگاهی دمشق پایتخت سوریه برپا است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور ۱۴ شرکت ایرانی در دمشق
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه که به مدت 4 روز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت 80 شرکت ، موسسه و شرکت دانش بنیان آخرین دستاوردهای خود را از 6 کشور شامل جمهوری اسلامی ایران ، سوریه ، لبنان ، امارات ، اردن و امریکا در معرض دید عموم قرار داده اند.
    از جمهوری اسلامی ایران نیز 14 شرکت و موسسه دانش بنیان تجهیزات و دستگاه های بیمارستانی خود را در نمایشگاه ارایه کرده اند و 2 شرکت نیز که در زمینه تهیه دارو با استفاده از گیاهان دارویی از ایران در این نمایشگاه حضور دارند.
    برخی از مسوولان شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا اعلام کردند که با توجه به خارج شدن سوریه از بحران در این کشور زمینه بسیار شدیدی به لوازم و تجهیزات ارایه شده در این نمایشگاه برای مراکز درمانی سوریه وجود دارد.
    به گفته آنان، در دو روز گذشته و از زمان افتتاح نمایشگاه، متخصصان و پزشکان سوری با حضور در این نمایشگاه از نزدیک در جریان دستاوردهای علمی حاصله در ارتباط با لوازم و تجهیزات پزشکی در کشورهای شرکت کننده قرار گرفته اند.
    مسوولان غرفه های دارویی ایرانی نیز با اشاره به وجود صنایع دارویی مختلف در سوریه اعلام کردند که آنان با توجه به وجود زمینه کشت و بهره برداری از گیاهان دارویی علاقه زیادی برای توسعه همکاری های خود با طرف های ایرانی به منظور تولید مشترک داروهای گیاهی در سوریه دارند.
    شرکت کنندکان ایرانی در نمایشگاه بین المللی سیریا هلث امیدوارند با توجه به رایزنی های انجام شده با طرف های سوری و شرکت های حاضر در نمایشگاه مزبور بتوانند توافق هایی را با آنان به منظور همکاری های تخصصی در این نمایشگاه انجام دهند.
    جواد ترکآبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و هیات همراه نیز پنجشنبه شب با حضور در این نمایشگاه از نزدیک در جریان حضور شرکت های ایرانی قرار گرفت .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت