معاون وزیر ارشاد بیان کرد

برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان ایرانی در آلمان

عصر نمایشگاه- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:آثار تجسمی هنرمندان ایرانی، سال جاری به نمایشگاه هنرهای تجسمی آلمان ارسال می شود.

برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان ایرانی در آلمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علی مرادخانی اظهار داشت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی توانمندی هنرمندان ایرانی به جهانیان و حضور گسترده در مجامع بین المللی را جزو برنامه های خود می داند.

    وی حضور هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی در برنامه ها و نمایشگاه های هنری کشورهای مختلف را از این برنامه ها خواند و افزود:حضور هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنرهای تجسمی آلمان به عنوان نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان ایرانی و آلمانی در دستور کار است.

    مرادخانی از معرفی آثار موسیقی و تئاتر هنرمندان داخلی به مجامع بین المللی و ساماندهی هنرمندان به عنوان دیگر برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد و افزود:در حوزه تئاتر نیز، شوراهای کاربردی تشکیل شده و برای بخش های زیرساختی و میدانی اقداماتی انجام می شود.

    معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنانش همچنین ساخت پلاتو و سالن های کوچک را از برنامه های حوزه زیرساختی وزارت خواند و گفت:در این زمینه کمبود زیادی در حوزه های زیرساختی شهرستان ها وجود دارد و اگر بتوانیم در شهرستان ها یکی یا دو مورد از پلاتو و سالن های کوچک راه اندازی کرد، می توان کمک بزرگی به رونق و ساماندهی تتاتر کشور برداشت.

    مرادخانی افزود: با توجه به ارزیابی های انجام شده از تئاترهای شهرستان ها، فعالیت ها در حوزه تئاتر خرمشهر مشاهده شده به رغم همه کمبودها نسبت به دیگر شهرستان ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

    وی ادامه داد:تجهیزات این سالن ها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با توجه به زیرساخت های آبادان و خرمشهر و نیروی انسانی موجود، این امکانات می تواند به شکوفایی تئاتر دو شهر کمک کند.

    معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور سخنرانی در آیین اختتامیه تثائتر ملی آزادی خرمشهر به استان خوزستن سفر کرده بود.
    ساخت سالن ها (تالار) های نمایش تئاتر آبادان و خرمشهر با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و زیربنای 700 مترمربع و اعتبار10 میلیارد ریال برای هر کدام با حضور مسئولان فرهنگی آبادان و خرمشهر نیز با حضور معاون وزیر ارشاد آغاز شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت