دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس برگزار می شود

عصر نمایشگاه: شرکت آرانو بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، موتورهای برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته (ایران رایدکس IranRidex) را در تاریخ ۲۹ دی تا ۲ بهمن ماه ۹۴ در محل نمایشگاهی مصلی جنوبی تهران برگزار خواهد کرد.

دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، شرکت آرانو بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، موتورهای برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته (ایران رایدکس  IranRidex) را در تاریخ 29 دی تا 2 بهمن ماه 94 در محل نمایشگاهی مصلی جنوبی تهران برگزار خواهد کرد.

    مدیر عامل شرکت تندیس تجارت آرانو ضمن اعلام خبر بالا گفت: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه ایران رایدکس، "بهبود کیفیت، توسعه صنعت و حرکت به سوی هوای پاک"، از طریق معرفی محصولات، خدمات و پتانسیل مثبت صنعت مرتبط و همچنین ارائه و اطلاع رسانی درباره آخرین محصولات، تولیدات و دستاوردهای برندهای فعال و مطرح خارجی و ایرانی، انتقال تجربیات و ارتقاء دانش تولید داخلی است.

    فریبا خاک زاد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، شرکت کننده های خارجی از چین، امارات و هند نیز حضور دارند و قرار است هیات تجاری از افغانستان و عراق از این رویداد بازدید به عمل آورند.

    وی گفت: دوره اول این نمایشگاه در قالب دو نمایشگاه مجزا برای صنعت موتور سیکلت و دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی و بصورت هم زمان برگزار شد، و امسال با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، دو عنوان، به صورت تلفیقی و منسجم، در قالب یک اسم واحد تایید شد ولی مانند سال گذشته، گروه کالایی مشارکت کنندگان نمایشگاه شامل عناوین اصلی موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، قطعات و لوازم یدکی و تیونینگ، وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و کم مصرف، و سایر محصولات، خدمات و تکنولوژیهای مرتبط می باشد.

    مدیرعامل شرکت آرانو در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور شرکت های تولید کننده موتورهای سنگین در نمایشگاه، گفت: مذاکراتی با فدراسیون موتورسواری انجام شده و قرار است شرکت های تولید کننده موتورسیکلت های سنگین در این رویداد حضور یابند.

    خاک زاد ادامه داد: هدف گذاری این نمایشگاه، متناسب با شرایط اقتصاد، صنعت و تکنولوژی روز کشور است، زیرا صنعت موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات و لوازم یدکی ایران، پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در طرح های توسعه کارخانجات داخلی و توسعه صنعت ایران دارد و همچنین، مسیر حرکت تولید وسایط نقلیه و نیاز زیست محیطی و ترافیکی کشور به سمت فرهنگ سازی و کاربردی نمودن وسایل نقلیه برقی و هیبریدی است. با توجه به اینکه نمایشگاه ایران رایدکس تنها نمایشگاه تخصصی صنعت موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و لوازم یدکی و تیونینگ، و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی در تهران و در حال حاضر در ایران است، به لحاظ جذابیت موضوعی و اهمیت صنعتی، مورد توجه و استقبال صنف مرتبط و بازدیدکنندگان قرار گرفته و نگاه شرکتهای بین المللی را نیز به سمت خود جذب کرده است. علیرغم این که مجوز نمایشگاه اواخر آبان به شرکت تحویل داده شد، تا این لحظه نمایشگاه هم در بخش داخلی و هم در بخش بین الملل نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است. ثبت نام نمایشگاه حداکثر تا سه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

    مدیر عامل شرکت تندیس تجارت آرانو گفت: جدا از بحث نمایش و معرفی محصولات و خدمات شرکت کنندگان نمایشگاه، امسال در نظر داریم سه هم اندیشی در حوزه محصولات نمایشگاهی برگزار کنیم: هم اندیشی صنعت موتورسیکلت و قطعات و لوازم یدکی ایران، هم اندیشی وسایل نقلیه برقی، هیبریدی، تکنولوژیها و تجهیزات وابسته، و هم اندیشی صنعت دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه پاک . هدف از تفکیک این نشست ها، اهمیت صنعت مرتبط با هریک و حضور و مشارکت فعالان هر حوزه به صورت تخصصی و حرفه ای است و در حال حاضر زمینه سازی و مقدمات اولیه این نشست ها انجام و برای برگزاری هر یک، شورای سیاستگذاری مرتبط تشکیل شده و امیدواریم به تناسب حضور مدعوین، ذینفعان و تصمیم سازانی که در هر کدام از این هم اندیشی ها دعوت می شوند و موضوعاتی که قرار است مورد بررسی قرار گیرد، نتیجه متناسب و مورد نظر از هر نشست بدست بیاید که ستاد برگزاری نمایشگاه نیز، اطلاع رسانی موثر در این زمینه  را انجام خواهد داد.

    از جمله سایر برنامه های اصلی که برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی علمی و کاربردی مرتبط با موضوعات نمایشگاه است که لیست آنها 10 روز قبل از برگزاری نمایشگاه در سایت درج خواهد شد، همچنین برگزاری حرکات نمایشی و تست عملکرد محصولات حاضر در نمایشگاه است که با هدف فرهنگ سازی و کاربرد صحیح هر یک از این محصولات می باشد، مسابقه ای هم مرتبط با اهداف نمایشگاه، برنامه ریزی و طراحی شده است که در 4 روز برگزاری نمایشگاه، اجرا خواهد شد.

    وی گفت: علاوه برآن، مانند دوره قبل نمایشگاه ایران رایدکس، دومین برنامه اختراعات و نوآوری های مرتبط با صنعت موتور سیکلت، دوچرخه، قطعات و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی را برگزار خواهیم کرد که تا کنون بسیاری از فعالانی که در این حوزه توانمند هستند و اختراع یا نوآوری دارند شناسایی شده اند و مذاکرات اولیه با آنها انجام شده و در نشست های مرتبط در نمایشگاه، از پتانسیل دانش و نوآوری های ارائه شده در این زمینه، در جهت معرفی طرح ها و ایده های نوین صنعت و تجاری سازی ایده‌ها نیز بهره برداری خواهد شد.

    فضایی نیز برای برگزاری جلسات matchmaking بین متقاضیان محصولات با شرکت کنندگان، در طول نمایشگاه پیش بینی و فرم های مرتبطی نیز در سایت نمایشگاه قرارداد شده است که متقاضیان میتوانند با تکمیل فرم ها، شرکت ها و اشخاص مورد نظرشان را سریعتر شناسایی کنند تا از زمان بازدید در نمایشگاه استفاده بیشتری کنند.

    گفتنی است از جمله حامیان دومین نمایشگاه موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، موتورهای برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته میتوان به مراکز و نهادهای معتبری از قبیل انجمن صنعت موتورسیکلت ایران، اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه و لوازم یدکی تهران، سندیکای تولیدکنندگان قطعات و مجموعه موتورسیکلت و دوچرخه ایران، نشریه خودرو امروز، عصر خودرو، ماهنامه نمایشگاه، تین نیوز، ماهنامه صنعت حمل و نقل  اشاره نمود که هریک در طول برگزاری نمایشگاه از برنامه ها و اهداف مختلف ستاد اجرایی حمایت میکنند.

    علاقمندان به حضور درهریک از این برنامه ها می توانند جهت ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر، با ستاد برگزاری نمایشگاه حاصل فرمایند.

    تلفن ستاد برگزاری: 02126420626 و 02122845412

    ایمیل: info@iranridex.com ، آدرس وب سایت رسمی نمایشگاه:  www.IranRidex.com

    آدرس محل برگزاری نمایشگاه: تهران، ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی، بین خیابان قنبرزاده و خیابان مفتح، سمت چپ پل عابر پیاده، مصلی جنوبی

    ساعت بازدید از نمایشگاه ایران رایدکس 94، سه شنبه تا پنجشنبه از 10 صبح الی 8 بعدازظهر و روز جمعه از ساعت 2 بعدازظهر الی 8 شب

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت