همزمان با هفته صنایع دستی ؛

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بومی گیلان در رشت

عصر نمایشگاه- همزمان با هفته صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی بومی و محلی گیلان در رشت افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بومی گیلان در رشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گیلان در جریان افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در هتل ایران رشت اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاهی محوریت بخشی به هنر بومی و محلی است.

    رضا علیزاده با بیان اینکه برپایی نمایشگاه صنایع دستی و ارایه هنرهای بومی و محلی متناسب با پیاده راه فرهنگی است خاطر نشان کرد: تسلسل و تداوم برپایی نمایشگاه های هنری در این پیاده راه ضروری به نظر می رسد.

    وی نمایشگاه صنایع دستی را آوردگاهی برای هنرمندان گیلانی برشمرد و تصریح کرد: این آوردگاه در راستای توسعه مشاغل خانوادگی بر پاشده است.

    مدیر کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: این مهم می تواند  تلنگری باشد برای اینکه افکارعمومی را به سمت هنرهای بومی و محلی سوق داد.

    در این مراسم همچنین سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشت نیز به خبرنگار مهر گفت: هنرمندان صنایع دستی  گیلان بازار مناسبی برای عرضه محصولات خود نداشته و آنطور که باید نمی توانند به عرضه محصولات تولیدی خود بپردازند.

    حسن ‌میرزایی برگزاری نمایشگاه هایی از این دست را در راستای حمایت از هنرمندان بومی برای عرضه محصولات و تشویق آنان به ادامه فعالیت دانست و تصریح کرد:  نمایشگاه ها محلی برای آموختن روش هایی برای بازاریابی، شناخت بازار و مشتری یابی است.

    به گفته وی 90 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه بومی بوده  و بیش از 45 هنرمند با 40 رشته هنری در 32 غرفه حضور دارند.

    گفتنی است ، نمایشگاه صنایع دستی بومی و محلی گیلان تا 13 خردادماه در هتل ایران واقع در میدان شهدای ذهاب رشت آماده بازدید علاقه مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت