با حضور ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی ؛

گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات در گلستان

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی عصر دوشنبه با حضور ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی و تنی چند از مسوولان استانی و شرکت کنندگان در محل نمایشگاه بین المللی گلستان در گرگان گشایش یافت .

گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات در گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: همزمان با فعالیت این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه تخصصی 'آسانسور و بالابر، قطعات و تجهیزات جانبی' و 'درب و پنجره و ماشین آلات وابسته' نیز آغاز به کار کرد.

    یزدی افزود: در این نمایشگاه ها نمایندگی شرکت هایی از کشورهای چین، آلمان، ترکیه، فنلاند، ایتالیا، اتریش، بلژیک و اوکراین و هشت استان گلستان، تهران، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی تولیدات خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته اند.

    به گفته وی این شرکت ها آخرین سیستم ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، سازه های فولادی سنگین و سوله، سنگ های کف و نما، تولید پکیج، رادیاتور و کولرهای گازی، لوله و اتصالات u.pvc، کامپوزیت و درهای اتوماتیک، چوب های نمای ساختمان، پنل های پی وی سی و عایق ها را در این نمایشگاه ها ارایه کرده اند.

    وی اضافه کرد: قطعات پیش ساخته بلوک عایق، تولید انبوه درب و چهار چوب فلزی، درب های داخلی HDF و ملامینه، تولید دیوارهای 3Dپنل، صفحه های عایق پلی استایرن، بلوک سقفی پلی استایرن، انواع شیرالات ساختمانی و بهداشتی، کلید و پریز و قطعات، سقف کاذب و سازه های سبک، گچ پلیمری ساختمانی، مخازن پلی اتیلن، تولید انواع رزین و رنگ، کاغذ دیواری و آخرین نوآوری های صنعت ساختمان از دیگر تجهیزات ارایه شده در این نمایشگاه ها می باشد.

    یزدی گفت: این نمایشگاه ها در سالن سرپوشیده 6 هزار متر مربعی نمایشگاه بین المللی گلستان از ساعت 17 تا 22 روزهای 10 تا 13 خرداد برای بازدید علاقه مندان به صنعت ساختمان دایر است.
    نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان – آق قلا واقع می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت