معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد خبر داد

برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای موسسات پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب

عصر نمایشگاه- معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای موسسات پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب خبر داد.

برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای موسسات پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قدس آنلاین ، شهرام شکوهی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا از حضور 14 موسسه فناور در حوزه های مختلف پژوهشی، مدیریت منابع، طراحی صنعتی و قطعه سازی، سیستم های تصفیه آب و پساب، هوشمندسازی، کنترل مصرف و ... در این نمایشگاه خبر داد.

    وی با اشاره به عدم سابقه برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه آب در استان یزد اظهار داشت: موضوع اقتصاد و صنعت آب بسیار حائز اهمیت می‌باشد و گردش مالی بزرگی در این بخش وجود دارد. از طرف دیگر ظرفیت های خوبی برای حضور در این بازار بزرگ در مؤسسات فناور و دانش بنیان وجود دارد. تلاش ما در پارک علم و فناوری، کمک به حضور قوی و پررنگ موسسات نوآور و فناور در بازار بزرگ آب و اشتغال زایی و نوآوری از این مسیر است.

    شکوهی آشنایی بیشتر مدیران و سیاستگذاران استان با مرکز توسعه فناوری آب و مؤسسات فعال در این حوزه و نیز آشنایی بیشتر با فرصت‌های فراوان فعالیت اقتصادی در بخش آب را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه معرفی نمود.

    معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه در روز سه شنبه 11 خرداد 95 رأس ساعت 9 صبح در سالن کنفرانس مرکز فناوری اقبال و با حضور مدیران ارشد استان در حوزه آب، کشاورزی، محیط زیست، صنعت و همچنین کارآفرینان و صنعتگران و فعالان بخش خصوصی برگزار گردید.

    گفتنی است،این نمایشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 14.30 و 17.30 تا 20 آماده میزبانی از بازدیدکنندگان محترم می‌باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت