مدیرکل دفتر صادرات صنایع دستی ایران خبر داد

فروش ۵ میلیاردی در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی

عصر نمایشگاه- فروش محصولات صنایع‌دستی در بیست و ششمین نمایشگاه ملی ایران از مرز ۵ میلیارد تومان گذشت.

فروش ۵ میلیاردی در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر صادرات صنایع دستی درباره آمار فروش بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران گفت: پس از جمع‌آوری آمار فروش غرفه‌های نمایشگاه امسال و بر اساس آمار اعلام شده از سوی شرکت‌کنندگان، در این نمایشگاه و تحلیل کلی آمار نهایی فروش امسال مشخص شد.

    پویا محمودیان افزود: جمع کل فروش و ثبت سفارش قطعی این نمایشگاه 5 میلیارد و 79 میلیون و 600 هزار تومان شد که نسبت به سال گذشته با افزایشی 31 درصدی همراه بود.

    دبیر بیست‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران درباره میزان افزایش فروش این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل نیز اظهار کرد: نمایشگاه امسال در کل نسبت به دوره قبل با 31 درصد افزایش فروش همراه بود که چنانچه بخواهیم به تفکیک به این افزایش بپردازیم، در بخش فروش نسبت به سال قبل با رشدی معادل 22 درصد و در بخش ثبت سفارش قطعی نیز با رشدی معادل 55 درصد روبرو بودیم.

    «محمودیان» همچنین درباره حضور هیات‌های تجاری در این نمایشگاه و نتایج رایزنی‌های آنها بیان کرد: طی بررسی‌ها و پایش‌های صورت گرفته ازسوی دبیرخانه بیست‌وششمین نمایشگاه صنایع دستی ایران، هیات تجاری هلندی در این نمایشگاه سفارشی بالغ بر یک میلیارد تومان به هنرمندان و صنعتگران حاضر دادند که در صورت رفع موانع نقل و انتقالات مالی در سیستم بانکی کشور، به طور قطعی می‌توان این مبلغ را هم به فروش نمایشگاه امسال افزود.

    مدیرکل دفتر صادرات صنایع دستی ایران در ارتباط با منبع این آمارها نیز اعلام کرد: آمار فروش نمایشگاه در پایان هر روز توسط نمایندگان استان‌ها از غرفه‌های هر استان و بر اساس اعلام رسمی هر غرفه‌دار گردآوری و به صورت مکتوب به ستاد نمایشگاه اعلام می‌شد و آمار اعلام شده مجموع رسمی اظهارات غرفه‌داران است.

    محمودیان در پایان اظهار امیدواری کرد: روند رشد فروش این نمایشگاه همچنان مستمر باشد ما در تلاشیم تا با برنامه‌ریزی منسجم برپایی نمایشگاه سال بعد را از همین ایام آغاز و سیاست‌گذاری‌های آن را برای رسیدن به موفقیت بیشتر برای عرصه صنایع دستی ایران و هنرمندان ارزشمند فعال در این عرصه ادامه دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت