مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی منتشر کرد:

تاثیر کووید ۱۹ بر صنعت نمایشگاهی امریکا

عصر نمایشگاه- پیش بینی اولیه مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی از تاثیر کوید-۱۹ بر صنعت نمایشگاهی امریکا منشر شد.

تاثیر کووید ۱۹ بر صنعت نمایشگاهی امریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی (CEIR) پیش بینی اولیه خود را از  تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت نمایشگاهی امریکا طی ماههای پیش رو  منتشر کرده است. بنا به گفته مقامات CEIR این محاسبات از داده های برگزارکنندگانی به دست آمده که  نمایشگاهها و رویدادهایشان کنسل شده است.

    مدیرعامل این مرکز می گوید :" ما در این چند هفته به دقت پیشرفت کوید-19 را برای پیش بینی تاثیر آن بر صنعت مان دنبال کرده ایم. جمع آوری و تحلیل این داده ها زمانبر بوده است و خوشبختانه اکنون اطلاعات کافی در دست داریم تا به برخی از پرسشها پاسخ دهیم. "

    سالانه حدد 9400 نمایشگاه B2B در امریکا برگزار می شود. تاثیر اقتصادی آن بر GDP این کشور 101 میلیارد دلار در سال 2019 بوده است.
    از 15 مارس، 50 نمایشگاه تخصصی اعلام عدم برگزاری کردند و منجر به 318 میلیون دلار ضرر بر درآمد برگزارکنندگان شد. با توجه به تاثیری که هزینه های غرفه داران و بازدیدکنندگان بر اقتصاد دارد، پیش بینی می شود که ضرر اقتصادی حدود 1.8 میلیارد دلار باشد.
    هر روز اخباری از عدم برگزاری نمایشگاههای دیگر اعلام می شود . امروز اجتماع بیش از 10 نفر در امریکا ممنوع شده است. عملا  تعداد واقعی نمایشگاههایی که کنسل می شوند بسیار بیشتر از این رقم است زیرا  لغو برگزاری نمایشگاههای کوچک و متوسط در گزارش های خبری پوشش داده نمی شود؛ مانند نمایشگاههایی که در هتل ها برگزار می شوند.
    در حالی که هر ساله 2500 نمایشگاه تخصصی در بازه زمانی اول ماه مارس تا 15 ماه مه برگزار می شود، CEIR معتقد است که حدود 50-80 درصد از این رویدادها تاکنون لغو شده اند یا به احتمال زیاد به زودی عدم برگزاری آنها اعلام می شود. بر این اساس CEIR محاسبه می کند که برگزارکنندگان نمایشگاه 2.3  تا 3.6 میلیارد دلار ضرر خواهند کرد. با توجه به هزینه مستقیم غرفه داران و بازدیدکنندگان، پیش بینی می شود که کل ضرر اقتصادی بین 14 تا 22 میلیارد دلار باشد.
    اما همه پیش بینی های CEIR ناامید کننده نیستند.
    این آمار نمونه ای  از رکود کلی صنعت نمایشگاهی در جهان را به دست می دهد. اما از آنجا که این رکود یک واقعه گذراست، انتظار داریم که صنعت نمایشگاهی در سال 2021 به بهبود کامل دست یابد.
    در هر صورت این اطلاعات حاکی از  تاثیر صنعت نمایشگاهی بر اقتصاد کشورهاست و می تواند مقامات کشورها را به تامل در خصوص اهمیت این صنعت برانگیزد.

    مترجم: شیرین شریفیان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت