اتحادیه صنعت نمایشگاهی آلمان خواستار بازگشایی رویدادهای تجاری شد

عصر نمایشگاه- اتحادیه صنعت نمایشگاهی آلمان AUMA خواستار تنظیم جدول زمانی مجدد برای راه اندازی نمایشگاه ها شده است.

اتحادیه صنعت نمایشگاهی آلمان خواستار بازگشایی رویدادهای تجاری شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اتحادیه صنعت نمایشگاهی آلمان AUMA ضمن پشتیبانی از دولت فدرال و آخرین اقدامات دولت برای بهبود عمومی و اقتصاد به طور کلی، از مقامات خواسته است که توجه ویژه ای به نحوه راه اندازی مجدد بخش نمایشگاهی کشور داشته باشند.

    طبق قوانین آلمان در طبقه بندی مشاغل در شرایط موجود نمایشگاه ها در لیست   رویدادهای فضای باز یا مسابقات ورزشی با تعداد زیادی تماشاگر قرار گرفته اند.

    یورن هولتمایر، مدیر عامل AUMA گفت  : "نمایشگاه ها، سکوهای اساسی برای راه اندازی مجدد اقتصاد به طور مؤثر و پایدار است."

    وی افزود: نمایشگاه های تجاری نیروی محرکه مهم هستند که خرده فروشان را به تشویق به خرید و به حفظ جایگاه برتر آلمان به عنوان یک اقتصاد صادراتی کمک می کنند."
    AUMA همچنین تأکید کرده است که نمایشگاه ها بسترهایی برای ارائه نوآوری و مذاکرات تجاری به ویژه برای شرکت های کوچک و متوسط به عنوان ستون فقرات اقتصاد آلمان هستند.

    طبق نظرسنجی موسسه ifo-Institute ، نمایشگاه های تجاری در آلمان ، به ویژه در شهرهای نمایشگاهی این کشور ، سالانه بیش از 28 میلیارد یورو تولید برای اقتصاد کلان دارد. به گفته AUMA ، کمک های حیاتی صنعت نمایشگاه به بنگاه های اقتصادهای مناطق مربوطه که از هتلها و رستورانها شروع می شود و تا فروشگاههای خرده فروشی ، حمل و نقل عمومی و صنایع مختلف ادامه دارد به شدن مورد نیاز است.

    هولتمایر افزود: صنعت نمایشگاهی توصیه هایی را برای شروع مجدد فعالیت های تجاری در آلمان ارائه داده است. این صنعت انتظار دارد که نمایشگاه ها به عنوان رویداد جداگانه از طرف دولت فدرال آلمان در نظر گرفته شوند و هنگام تصمیم گیری های آینده اعلام شوند. ما مجدداً برنامه زمانی را برای راه اندازی مجدد را ضروری می دانیم که طی دو یا سه ماه آینده منجر به حضور در نمایشگاهها شود. "

    AUMA انتظار دارد که فعالیت نمایشگاه ها از ماه سپتامبر از سر گرفته شود و تأکید کرد که این صنعت قبلاً توصیه ها و پارامترهای اساسی ارائه داده است تا نمایشگاه ها دوباره آغاز شود.

    AUMA متقاعد شده است که نمایشگاه ها می توانند الزامات لازم برای حفظ سلامتی کلیه طرفین درگیر را برآورده کند ، و افزود که نمایشگاه های تجاری می توانند دستورالعمل های رسمی مؤسسه رابرت کخ برای رعایت بهداشت و فاصله فیزیکی را انجام دهند.

    AUMA افزود: باید در نظر داشت که نمایشگاههای تخصصی بطور خاص فضای شلوغ بسیار کمتری نسبت به سایر قالب های رویداد دارند و معمولاً بازدید کنندگان به طور جداگانه در سالن های نمایشگاه حرکت می کنند ، و آنها در یک سالن یا یک مکان خاص جمع نمی شوند. علاوه بر این ، برگزار کنندگان نمایشگاه از دانش تخصصی در مدیریت جمعیت برخوردار هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت