معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد

نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده نقش موثری در تنظیم بازار دارند

عصر نمایشگاه- معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نقش نمایشگاه ها و طرح های فروش فوق العاده در تنظیم بازار را موثر دانست و گفت: سیاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فاصله گرفتن از نمایشگاه ها و افزایش فروش های فوق العاده است.

نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده نقش موثری در تنظیم بازار دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا  ، مجید زیرک در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با بیان اینکه کالاها در نمایشگاه ها با تخفیف پنج تا 15 درصد عرضه می شود، افزود: در واقع هر فروشگاه می تواند با فروش فوق العاده یک نمایشگاه باشد.

    وی به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در رشت اشاره و بیان کرد : نمایشگاه طرح ضیافت با برپایی یکصد غرفه نمایشگاهی با عرضه کالاهای پرمصرف خانوار در محل دائمی نمایشگاههای استان دایر شده است.

    وی اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در رشت، با همکاری اصناف، فروش های فوق العاده با پنج تا 15 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار در سراسر استان برپا خواهد شد.

    معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: فروشگاه هایی که دارای فروش فوق العاده هستند با نصب بنر به شهروندان اطلاع رسانی می کنند.

    زیرک در ادامه از اختصاص سهمیه مرغ و گوشت منجمد و شکر به استان گیلان در این ایام مبارک خبر داد و افزود: 700 تن گوشت مرغ و 68 تن گوشت قرمز برای کل استان سهیمه بندی شده است که قیمت مرغ منجمد از محل توزیع کیلویی چهار هزار و 500 تومان است که حداکثر با 10 درصد سود، به همشهریان عرضه می شود.

    وی قیمت گوشت منجمد از مبدأ را نیز کیلویی 18 هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: این کالا با حداکثر قیمت 19 هزار و 500 تومان به مشتری عرضه می شود.

    وی همچنین از اختصاص سهمیه 660 تنی شکر به گیلان خبر داد و افزود: مجموع سهمیه شکر، در این مدت یک هزار و 650 تن است که از در کارخانه با نرخ هر کیلو دو هزار و 300 تومان قابل عرضه برای توزیع کنندگان است.

    زیرک خاطر نشان کرد: برای رفاه حال شهروندان گیلانی، فروشگاه های منتخب عرضه کننده این اقلام، موظف به نصب بنر هستند.

    وی یادآورشد: این کالاهای سهمیه ای در نمایشگاه طرح ضیافت رشت نیز عرضه می شود.
    این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان از ساعت 10 تا 22 تا 25 خرداد ماه جاری دایر است.
    اتاق اصناف مسئولیت برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان را به عهده دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت