مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون هرمزگان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در هرمزگان

عصر نمایشگاه- مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت‌نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان از ۱۶ خرداد سال جاری خبر داد.

آغاز ثبت‌نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در هرمزگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، هادی ابراهیمی اظهار داشت: ثبت‌نام از کارآفرینان به‌طور همزمان در سراسر کشور از 16 خردادماه آغاز شده و تا پایان تیرماه سال‌جاری ادامه دارد و کارآفرینان می‌توانند تا تاریخ مذکور، مدارک و مستندات خود را از طریق درج در سامانه اینترنتی ارسال کنند.

    وی اضافه کرد: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می‌توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات اقدام کنند.

    مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل برگزار می‌شود، یادآور شد: تمامی کارآفرینان منتخب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در سطح جشنواره استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بر اساس شورای سیاست‌گذاری وزارت متبوع، تعدادی به‌عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی می‌شوند و در جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور تجلیل خواهد شد.

    ابراهیمی ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن 5-33661762 تماس حاصل نمایند.

    سال گذشته مژگان روستایی، مدیرعامل مزرعه و پارک کروکودیل "نوپک" براساس نظر هیات داوران و کمیته بررسی‌کننده طرح‌ها و به‌دلیل ارائه ایده نوآورانه، خلاقیت در کسب و کار، اشتغالزایی و تاثیر مثبت در استان هرمزگان به‌عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت