در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا ؛

برپایی نمایشگاه کارآفرینی در آستارا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی با هدف ارائه توانمندی های مهارت آموزان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا بر پاشد.

برپایی نمایشگاه کارآفرینی در آستارا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی شهرستان آستارا در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای عرضه توانمندی های مهارتی و آموزشی بخش دولتی و خصوصی ، ترویج و تقویت آموزش های مهارتی و حمایت از کارآفرینان ، مدیران و مربیان فنی و حرفه ای بر پا شده است .

    بهبود معاشکار با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است ، افزود: حدود 50 نفر در بخش های فناوری اطلاعات و حسابداری ، شیرینی پزی ، رباتیک و صنایع دستی در قالب این نمایشگاه آثار خود را عرضه کرده اند.

    وی اضافه کرد: تابلو فرش های چله ابریشم ، گونی بافی و گبه از جمله آثار هنری هستند که مورد توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفته اند.
    وی با تقدیر از همکاری آموزشگاه های اکباتان ، آراد ، رزا و خیام در برپایی این نمایشگاه گفت: عرضه ربات های جنگجو ساخت دانش آموزان چهار تا 17 ساله و نیز ارائه آخرین فناوری های اطلاعات و نرم افزارهای گرافیکی از دیگر بخش های جذاب این نمایشگاه است.

    وی ادامه داد: ارائه کارت شهروند الکترونیک به شرکت کنندگان در این نمایشگاه و همچنین برگزاری مسابقه عکس ، فیلم و مقاله جزو برنامه های اصلی این نمایشگاه است.

    وی اضافه کرد: آشنایی بازدیدکنندگان از آموزش های مهارتی ، ترویج فرهنگ مهارت آموزی بین نوجوانان و جوانان ، آشنایی با ظرفیت های موجود مهارتی ، حمایت از قشر آسیب پذیر ، برنامه ریزی و فراهم نمودن زیربنای آموزشی در برنامه های آتی از جمله اهداف عمده برپایی این نمایشگاه هفت روزه در شهرستان آستارا است.

    در حاشیه افتتاح این نمایشگاه کودکان و نوجوانان مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا به اجرای زنده دو قطعه سرود پرداختند.
    340 نفر هم اینک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا در قالب رشته های لوازم خانگی ، برق ، تراشکاری ، مکانیک ، تاسیسات ، صنعت ساختمان ، صنایع ، بازرگانی و کارآفرینی مشغول مهارت آموزی هستند.
    شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت