به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ؛

برپایی نمایشگاه‌های «حلول ماه مبارک رمضان» در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

عصر نمایشگاه- به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه‌‌های متنوع کتاب، پوستر و نرم‌افزار در کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در گوشه و کنار کشور برپا شد.

برپایی نمایشگاه‌های «حلول ماه مبارک رمضان» در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه‌‌های متنوع کتاب، پوستر و نرم‌افزار در کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در گوشه و کنار کشور برپا شد.

    بر این گزارش این نمایشگاه‌ها در فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس، کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه، کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند، کتابخانه امام رضا(ع) تربت‌حیدریه و کتابخانه مسجد زینبیه(س) مشهد، با نمایش منتخبی از منابع مطالعاتی موجود در این کتابخانه‌ها با موضوع ماه رمضان و روزه‌داری دایر شده است.

    هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها، گرامیداشت حلول ماه پربرکت رمضان، معرفی آثار گوناگون با موضوع ماه پرفضیلت رمضان، احکام روزه‌داری، قرآن‌شناسی و ... در  راستای توسعه و ترویج  فرهنگ و معارف قرآن در میان مراجعان است.

    نمایشگاه کتاب «رمضان کریم» از18 خرداد تا 15 تیر 95 (در ایام ماه مبارک رمضان) در کتابخانه بزرگ امام رضا(ع) سرخس به آدرس ورودی شهر سرخس، بلوار امام جواد(ع)، جنب مزار شهدای گمنام، در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

    همچنین نمایشگاه کتاب‌های چاپی «باران رحمت» با موضوع ماه مبارک رمضان و امام حسن مجتبی(ع)، از 18 خرداد تا یک تیر در کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه به نشانی خیابان جلیلی، میدان جلیلی روبه روی بانک ملی، پذیرای کتابدوستان است.

    نمایشگاه کتاب‌های چاپی و نرم‌افزار با عنوان «ضیافت الهی» نیز از 17 تا 27 خرداد 95 در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند واقع در میدان معلم، جنب اداره میراث فرهنگی، دایر است.

    همچنین مجموعه‌ای از پوسترهای احادیث ائمه اطهار(ع) درباره ماه مبارک رمضان به همراه کتاب‌های چاپی منتخب کتابخانه امام رضا(ع) تربت‌حیدریه با موضوع ماه رمضان در نمایشگاهی با عنوان «مهمانی خدا»، از 17 تا 30 خرداد سال جاری در این کتابخانه واقع در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان چمران، در معرض نمایش اهل علم و معرفت قرار دارد.

    بر این اساس نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی نیز با عنوان «ماه عسل» از 18 تا 24 خرداد ، همه روزه از ساعت 7.20 تا 13.15 ویژه بانوان و از 13.35 تا 19.30 ویژه آقایان در کتابخانه مسجد زینبیه(س) مشهد به نشانی مطهری شمالی 2، پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

    یادآور می‌شود، 38 کتابخانه در گوشه و کنار کشور، زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به منظور ارائه خدمات مطالعاتی به عموم اقشار جامعه به‌ویژه جوانان کتابدوست فعالیت می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت