باحضور مسئولان و به همت پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه ؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی درگناوه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دستی جمعی از هنرمندان شهر و روستاهای گناوه باحضور مسئولان و به همت پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان در محل کمپ گردشگری گناوه بر پا شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی درگناوه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیرعامل پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه درآیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این موسسه تحت نظارت بهزیستی این شهرستان تشکیل شده و با بیش از چهار سال سابقه اجرای برنامه ها و فعالیتهای آموزشی و فرهنگی این نمایشگاه را با هدف ارتقای سلامت روان مردم اجرا کرده است.


    معصومه درایی افزود: دراین نمایشگاه چندین غرفه شامل روستایی، فروش مواد خوراکی و نان بومی و سنتی، کودکان، عکاسی درفضای سنتی و سلامت برپا شده است.

    وی اظهارکرد: این نمایشگاه به مدت سه روز دایر و برنامه های فرهنگی و مذهبی نظیر دعاخوانی، مداحی، مولودی خوانی، نقالی از جنابه تا گناوه اجرا و از بازدیدکنندگان با افطاری پذیرایی می شود.

    مدیرعامل این پایگاه گفت: بالابردن سطح دانش عمومی و تلاش برای افزایش سلامت روان افراد، حمایت از معلولان و تلاش در حل مشکلات آنان برای رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی، برقراری ارتباط با نهادهای دولتی و غیردولتی، انتقال مهارتهای کسب شده از سوی اعضا به دیگر افراد جامعه، ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف، تلاش برای جذب افراد علاقه مند و متخصص و دارای مهارت برای گسترس جمعیت همیاران از اهداف مهم و اساسی این موسسه است.

    رئیس هیات مدیره پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان گناوه گفت: این موسسه به عنوان یک گروه مردم نهاد و با همدلی اعضا به منظور کمک و همیاری به شهروندان در زمینه ارتقای سلامت و روان تشکیل و تاکنون گامهای موثری برداشته و امیدواریم بتوانیم در جهت بهبود شرایط زندگی شهروندان بهترین گروه همیار کشور باشیم.

    سکینه عرب زاده افزود: این پایگاه 50 عضو دارد که 20 نفر از آنان فوق العاده برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده تلاش می کنند.
    دراین آیین برنامه های مختلفی شامل شعر، مولودخوانی ازسوی گروه سقای کوثر اجرا شد.
    شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت