در بخش کپی رایت ؛

انتشارات الهدی میهمان نمایشگاه کتاب بین المللی مکزیک

عصر نمایشگاه- انتشارات بین المللی الهدی میهمان نمایشگاه بین المللی کتاب گوادلاخارا ۲۰۱۶ در بخش کپی رایت می‌شود.

انتشارات الهدی میهمان نمایشگاه کتاب بین المللی مکزیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دانشجو، ماریسول شولتس، رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب گوادالاخارا  که از سال 2010 تاکنون ریاست نمایشگاه را بر عهده دارد در دیداری که با مدیران انتشارات بین المللی الهدی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با اشاره به سابقه طولانی این انتشارات در ترجمه و نشر فرهنگ ایران، برای حضور در بخش کپی رایت این دوره که در تاریخ 6 تا 14 آذر  برگزار می شود از این موسسه دعوت به عمل آورد.

    گروه انتشارات بین المللی الهدی به عنوان نماینده ی 25 ناشر معتبر ایرانی و با حضور نمایندگان آژانس ادبی نوروزبرای تبادل و ترجمه آثار هنری، ادبی و تاریخی خود و ناشران گروه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و با ناشران، مولفان، مترجمان و دست اندرکاران حوزه ی نشر کشورهای اسپانیایی زبان جلسات مشترکی را برگزار خواهد نمود.

    نمایشگاه  بین المللی کتاب مکزیک از سال 1987 هر سال به مدت 3 روز در ماه نوامبر در گوادالاخارا  برگزار می شود.

    این نمایشگاه بعد از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت بزرگترین نمایشگاه کتاب در جهان است به طوریکه 17 هزار ناشر، نویسنده، کتابدار و کتاب فروش از 40 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت می کنند. 


    برگزاری بیش از 3000 برنامه مختلف برای ناشران و بازدیدکنندگان جوان و کتابدوست از جمله میزگردها، سمینارها، کنفرانس های مختلف، جوایز ارزنده ادبی، ارایه برنامه های آکادمیک از سوی دانشگاه گوادالاخارا، جلسات کتابخوانی، برنامه های ویژه کودکان، موسیقی زنده، تئاتر و فیلم، جذابیت خاصی به این نمایشگاه بخشیده ومورد استقبال حدود 600 هزارنفر بازدیدکننده قرار می­گیرد.


    گفتنی است ،تأکید نمایشگاه بر فرهنگ و ادبیات اسپانیولی است و هر ساله یکی از شهرهای جهان که حداقل بخشی از مردم آن به این زبان سخن می گویند به عنوان مهمان افتخاری نمایشگاه انتخاب شده و مسئولان آن به معرفی ویژگی های فرهنگی و ادبی شهر خود می پردازند.

    همچنین امریکای لاتین مهمان افتخاری 30 امین دوره این نمایشگاه می باشد و بیست و سه کشور اسپانیایی زبان نیزدر آن حضورخواهند داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت