حضور هایدلبرگ آلمان پس از ۳۲ سال در ایران

عصر نمایشگاه- بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

حضور هایدلبرگ آلمان پس از ۳۲ سال در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با حضور 750 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.شرکت ها و نمایندگان خارجی از آلمان، چین، دانمارک، ژاپن، کره، ایتالیا، سوئد، اتریش، فنلاند، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، تاوان، تایلند، هند، عراق، پاکستان، سوییس، برزیل و تاجکستان در این نمایشگاه حضوردارند.دبیر بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته تعداد سالن های این نمایشگاه را 14 سالن عنوان کرد و گفت: بیش از 19 هزار متر مربع سالن وغرفه به بخش داخلی و بیش 2 هزار متر مربع به بخش خارجی اختصاص یافته است.

    به گفته احمد ابوالحسنی حدود 20 درصد متراژ افزایش سالن ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.رییس اتحادیه لیتوگراف های کشور همچنین با اشاره به استقبال خوب شرکتهای خارجی از این نمایشگاه از حضور هایدلبرگ آلمان پس از 32 سال در ایران و این رویداد بزرگ بین المللی خبر داد.

    دبیر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی وماشین آلات وابسته به حضور 8 نفر از اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران اقلیم کردستان عراق در نمایشگاه امسال هم اشاره کرد.ابوالحسنی گفت: از مجموع 750 شرکت داوطلب شرکت در نمایشگاه امسال چاپ و بسته بندی، بالغ بر130 شرکت خارجی هستند که قریب به اتفاق آنها به واسطه داشتن نمایندگانی در ایران بصورت غیر مستقیم در نمایشگاه امسال حضور دارند.

    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته 2تا5 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از 750 شرکت داخلی و خارجی در 14 سالن برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت