فرماندار مهدی‌شهر خواستار شد ؛

تداوم ایجاد مجموعه نمایشگاهی در شهر گردشگری شهمیرزاد

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان مهدی‌شهر خواستار تداوم ایجاد مجموعه نمایشگاهی در شهر گردشگری شهمیرزاد شد.

تداوم ایجاد مجموعه نمایشگاهی در شهر گردشگری شهمیرزاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن ارگی در بازدید از نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی در شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد اظهار داشت: ایجاد یک مجموعه نمایشگاهی در شهر گردشگری شهمیرزاد که دربرگیرنده آثار هنری و صنایع‌دستی منطقه است، اقدامی لازم و به‌جا بود.

    وی تصریح کرد: این اقدام مطلوب امروز توسط مؤسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد صورت پذیرفت و ضمن تشکر از این اقدام شایسته، از همه گردشگران و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.    

    همایون جورابلو، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدی‌شهر نیز در این مراسم اظهار داشت: این مجموعه نمایشگاهی می‌تواند پایگاهی مناسب برای عرضه آثار صنعتگران و هنرمندان شهرستان باشد.

    وی همچنین با اشاره به حضور ویژه گردشگران در فصل تابستان در شهمیرزاد، ابراز امیدواری کرد: این مجموعه به پایگاهی ویژه برای بازدید گردشگران تبدیل شود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به حضور هنرمندان فراوان در حوزه صنایع‌دستی در شهرستان اظهار داشت: مجموعه‌های نمایشگاهی می‌تواند در جهت شکوفایی استعدادها و ایجاد انگیزه در هنرمندان مؤثر باشد.

    احمد عقیلی، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد نیز اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار به‌صورت دائمی در شهر گردشگری شهمیرزاد دایر شده است و در طول سال از کلیه هنرمندان دعوت می‌شود آثار خود را در این نمایشگاه دائمی عرضه کنند و به نمایش بگذارند.

    وی اظهار داشت: با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام نهاده شده است، این مجموعه برای اشتغال خانگی و عرضه محصولات و تولیدات هنرمندان به‌ویژه بانوان به‌صورت عرضه مستقیم از این نمایشگاه به‌منظور کمک به اقتصاد خانواده در نظر گرفته شده است.

    مدیر مؤسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد همچنین از هنرمندان هنرهای تجسمی استان دعوت کرد تا آثار ارزشمند خود را در این مجموعه ارائه دهند.

    شایان ذکر است ،نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی در شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ و ایام تعطیل صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از 17 تا 22 شب و روزهای عادی عصرها از ساعت 17 تا 22 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و گردشگران بوده؛ این نمایشگاه به همت مؤسسه فرهنگی و هنری باران شهمیرزاد برپا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت