دومین نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در اردبیل گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات سپاه ناحیه اردبیل در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

دومین نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در اردبیل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم از اردبیل ، مسئول بسیج سازنگی سپاه ناحیه اردبیل در آئین افتتاح  نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه بین‌المللی در اردبیل اظهار داشت: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در اردبیل در راستای آشنایی مردم با تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری است تا با آشنایی مردم نسبت به این تولیدات شاهد توسعه و تولیدات بیشتر در این زمینه باشیم.

    سرگرد جواد نوحی با بیان اینکه محصولات تولیدی اقتصاد مقاومتی در 20 غرفه در این نمایشگاه عرضه می‌شود، گفت: این نمایشگاه علاوه بر زمینه آشنایی مردم با تولیدات اقتصاد مقاومتی فرصتی فراهم می‌شود تا تولید کنندگان محصولات خود را به صورت مستقیم در معرض دید مردم گذاشته و در بازار فروش  نسبت به معرفی محصولات تولیدی خود اقدام کنند.

    مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه اردبیل گفت: کاهش وابستگی و افزایش تولید از مهم‌ترین اهداف در تحقق اقتصاد مقاومتی است که امسال در این زمینه 40 میلیارد ریال اعتبار در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی به سپاه شهرستان اردبیل اختصاص یافت.

    سرگرد نوحی توسعه و راه‌اندازی بنگاه‌های کوچک زود بازده را در رشد اشتغال مهم دانست و افزود: واحدهای تولیدی کوچک و خانگی با سرمایه مالی کم راه‌اندازی می‌شود و توسط دولت تسهیلات کم‌بهره نیز به متقاضیان داده می‌شودکه در صورت موفقیت و سود‌آوری آن، از طرف مالکان واحدهای تولیدی توسعه یافته و نقش مهم در ایجاد اشتغال دارد.

    وی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای ترویج و توسعه اقتصاد مقاومتی، مسئولان ناحیه سپاه بسیج سازندگی اردبیل برای ترغیب وپشتیبانی از طرح‌های اقتصادی کمک‌های همه جانبه‌ای دارند تا با تحقق این امر شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم در اردبیل باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت