ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

عصر نمایشگاه- رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از آغاز مهلت ثبت نام شرکت ها و متقاضیان حضور در این نمایشگاه از سه شنبه اول دی ماه خبر داد.

ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود شیخ زین الدین اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ازیک طرف و رضایت مراکز علمی و پژوهشی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را در اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار می کند.

    معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری به اضافه شدن بخش های تجهیزات تست و آزمون صنعتی و ارائه کنندگان خدمات کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی به حوزه های فعالیت چهارمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران اشاره کرد.
    وی افزود: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در 13 بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می شود.
    رییس این نمایشگاه در خصوص تشویق شرکت ها به تحقیق و توسعه نیز گفت: تا دوره گذشته، هر محصولی که قصد حضور در نمایشگاه را داشت باید یک بار قبل از نمایشگاه، فروخته می شد که به آن شرط مرجع فروش می گفتیم اما از امسال برای تشویق شرکت ها به فعالیت تحقیق و توسعه به سمت محصولات با سطح فناوری بالاتر، این شرط را برای محصولات سطح یک که تاکنون در کشور عرضه نشده اند، برداشتیم.
    شیخ زین الدین خاطرنشان کرد: همچنین برای ترغیب بیشتر خریداران به خرید تجهیزات سطح یک جدید، سه خریدار اول این محصولات از 10 درصد حمایت بیشتر برخوردار خواهند شد که البته تیم فنی نمایشگاه، تست های لازم را به منظور کیفیت سنجی محصولات جدید انجام خواهد داد.
    وی، حذف حمایت از خرید محصولات سطح چهارم را یکی دیگر از تغییرات انجام شده در چهارمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران نام برد و افزود: البته حذف این حمایت، مانع عرضه آنها در نمایشگاه نبوده و تولیدکنندگان می توانند این طیف از محصولات را به نمایشگاه بیاورند و 10 درصدی که تاکنون از آن ها حمایت می شده است را خودشان به خریداران تخفیف دهند.
    رئیس این نمایشگاه در خصوص شرایط حضور محصولات و شرکت ها در این نمایشگاه گفت: شرکت های متقاضی حضور در نمایشگاه باید در درجه اول، دانش بنیان باشند یا حداقل در سامانه دانش بنیان ثبت نام کرده و پرونده دانش بنیان شدن خود را پیگیری کنند.
    وی تصریح کرد: البته حضور قطعی ثبت نام کنندگان در نمایشگاه پس از تأیید فنی محصولات آنها و محرزشدن نقش آنان در بومی سازی و دستیابی به فناوری ساخت و یا تولید محصولات امکان پذیر خواهد بود.
    به گفته شیخ زین الدین، محصولات برای ارائه در نمایشگاه نیز مطابق سال قبل با دو سنجه سطح فناوری ذاتی و میزان بومی سازی ارزیابی و سطح بندی می شوند و شرکت ها می توانند دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات را در سایت نمایشگاه مشاهده کنند.
    وی در خصوص حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خریداران نیز اظهار داشت: مطابق سه دوره گذشته، از برخی خریداران دولتی و خصوصی حمایت هایی صورت خواهد گرفت که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.
    شرکت های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی در داخل کشور می توانند به منظور ثبت نام در این نمایشگاه تا تاریخ 30 دی ماه سال جاری به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره 63103415-021 تماس بگیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت