برگزاری نخستین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در ارمنستان

عصر نمایشگاه- شرکت ها و واحد های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی ایران و روسیه نخستین نمایشگاه مشترک خود را در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار می کنند.

برگزاری نخستین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در ارمنستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه جدیدترین و نوین ترین دستاوردهای این حوزه  در دید علاقه مندان قرار می گیرد.

    در این نمایشگاه که از 5 تا 7 آبان ماه در مرکز نمایشگاهی بین المللی ایروان برگزار می شود،تولید کنندگان، بازرگانان و تجار ایرانی و روسی؛انواع تجهیزات پزشکی و دارویی، صنایع ‌کشاورزی و مواد غذایی، ماشین آلات متالوژی،تجهیزات و صنایع مختلف ساختمانی تجهیزات و خدمات حوزه صنعت نفت گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و لجستیک،‌تکنولوژی پیشرفته HI TECH ، ‌تکنولوژی و اطلاعات، صنایع مختلف مخابرات و ارتباطات ، صنایع و تجهیزات حوزه برق و دیگر صنایع را به نمایش می گذارند.

    غلامرضا رضائیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: تحولات اخیر نشان دهنده این است که کشورهای منطقهCIS می توانند فرصت خوبی برای توسعه صادرات کالاهای ایرانی و یافتن بازارهای جدید صادراتی در این منطقه باشد و نخستین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در ارمنستان نیز در همین چارچوب برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛ همایش دو روزه فرصت های سرمایه گذاری در ایران و جلسات بی تو بی نیز در سالن های جنبی محل نمایشگاه برگزار می شود، افزود: این همایش می تواند فرصتی برای ارائه دستاوردها و توانمندی های فعالان، بازرگانان، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور فراهم کند تا زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلندمدت را با ارائه خدمات به کشورهای مشترک المنافع بوجود بیاورند.

    دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت : معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ها و فناوری های صنایع مختلف کشور، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی،جذب حداکثری سرمایه گذاری خارجی، ایجاد زمینه تبادل اطلاعات بین شرکت های مختلف و آشنایی تجار و بازرگانان با کالاهای مورد نیاز کشورهای آسیای میانه، برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در ارمنستان است.

    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با ستاد برگزار به با شماره تلفن های 9-22893008 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت